Tjejer tittar ni på porr?
Är det verkligen så att ni inte ser på porr tjejer, verkar som tjejer blir osäkra av det när man läser runt, hur är det egentligen?
Är det verkligen så att ni inte ser på porr tjejer, verkar som tjejer blir osäkra av det när man läser runt, hur är det egentligen?
Japp, jag kollar på porr. Gärna tillsammans med sambon, men när han inte är hemma kan jag kolla själv också.
Jag tittar.
O jag har inga som helst problem om min man skulle kolla heller. Jag lever i ett bra förhållande o har inga som helst problem med mig själv på nåt sätt (svartsjuka eller kroppsliga grejer).
Jag kollar på porr ibland, med elelr utan min sambo.
fast han kollar inte så ofta utan mig. (tror jag )
Ja ibland...
Kul att se tjejer att ni finns...
absolut
Sällan faktiskt. Inget moraliskt ställningstagande, mer att de filmer som jag har sett, har jag uppfattat som så B (ändå utgör de förmodligen "standardfilmer").
Lite bättre med amatör-filmer... Kanske inte hittat rätt, dock aldrig letat aktivt aka hyrt/lånat någon film.
För mig funkar den egna fantasin jäkligt mycket bättre. =)
Ja det gör jag, både med och utan sambon
När vi bodde i vår gamla lägenhet så kunde vi få in en dålig sändning av tv1000. Vi såg aldrig någon film pga den dåliga sändningen men var det porr kunde vi titta på det och gick igång av det. Där vi bor nu har vi inte tillgång till någon sådan kanal men jag är lite sugen att be sambon ladda ned från internet.