• Maximumtaste

Snart ska jag förstora brösten! Nervöös

Den 4e oktober ska jag få brösten förstorade.. Å jag är så himla nervös just nu...
    Ni som har opererat er. Gjorde de så ont efteråt som ni hade trott?... Jag ska även få brösten lyfta eftersom de blivit lite slappa efter amningen =)...
    Jag ska opereras på SPC i Falun.. nån som gjort där?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-01 02:48:05:
    obs! moraltanter behöver inte besvära oss med sina kommentarer :P... här snackar vi som vill ha/har förstorade bröst!

• Svar på tråden Snart ska jag förstora brösten! Nervöös
  • Kottebrud

Inte jag heller... men vill önska dig lycka till.
    Får jag fråga vad det kostar.
    Jag har själv varit på info om lyft. Fått ett prisförslag på 37,000:-.

Som sagt,
    Lycka till!

Karin

• Maximumtaste

Mina kostar 39900.. lyft och förstoring.. trodde de skulle bli mycke dyrare.. så det känns ganska "billigt" ändå :)

• mach12304

Jag har precis förstorat brösten med koksalt, 5 dar sedan =)
    För att vara ärlig så gör det JÄTTeont, men det här är något jag alltid velat göra och smärtan ÄR VÄRT DET! Men man har inte ont så länge, det känns ömt i brösten fortfarande men det är inget farligt alls. Jag hade som ondast de tre första dygnen.
    Lycka till! MVH Madeléne

• Maroschka

Fan Malin va ja e avis!!!
    Lova att skicka bilder sen. Du får görna ta typ före o efter bilder
    Då jag ska göra det själv sen så är ju nyfiken
    Jag mailar min mailadress

• Isis22

Rekomenderar verkligen att bli medlem på den här sidan (den är på svenka) där de flesta tjejer har gjort bröstförstoringar. Där kan du läsa deras dagböcker och gästböcker ställa frågor och mkt mer. Svar ja det gör verkligen skitont. Vill inte skrämmas men det är sanningen. Se till bara att du har nån som hjälper dig första dagarna. Kram

• Maximumtaste

ja kan tänka mej att de gör jävligt ont.. nu är de inte ens en vecka kvar tills jag ska göra de.. fyy va nervös jag är...

Mach12304: Hur stora gjorde du?

• Trancequeen

Varför lägga ut närmare 40.000:- på att förstora brösten? Far utomlands istället. Tänk på att du kommer få göra om operationerna med jämna mellanrum också. Kan inte se vart det är värt det, du kan få mina istället

• Maximumtaste

trancegueen:
    Alla människor prioriterar saker olika.. jag lägger hellre pengar på en snygg kropp.. och åker utomlands lite mindre istället..
    jag va nöjd med mina bröst innan jag fick barn men sen tappade jag fyllningen i dom likson :)

Jag kan gjärna ta dina om dom är stora och fasta. inge häng vill jag ha tack! :P

Svar på tråden Snart ska jag förstora brösten! Nervöös