• Annika 1983

ikea tråden

Såg att det fanns en tråd om ullared . Tänkte att en IKEA tråd kunde vara passande så hela vår inredning kommer inhandlas där (de mesta iallafall)

Har ni gjort några fynd på IKEA som ni vill dela med er av?
    alla tips är välkomna .

• Svar på tråden ikea tråden
  • helenasthlm

Tycker man bara gör en massa fynd på IKEA.Alltid är det något bra som är ordenligt nedsatt i pris.

Jag har tex köpt datorbord ord pris 999:- köpte de för 99:-

Två mattor 140x200 ord pris 1095:- köpte dom för 199:-/st

m.m. m.m. m.m.

Listan kan bli jätte lång.

• Annika 1983

vi var där o handlade kökssaker för 2100 och fick nog allt vi kan tänkas behöva som bakformar knvar bestick osv osv osv (vagnen var fylld) var även stearinljus mm

älskar o gå på IKEA

• Annika 1983

killen har varit där o storshappat medans jag var i stockholm så nu är soffan beställd och även skrivbord o köksbord med stolar.

Hela inredningen är från IKEA så gott som.

• Busshia

letar själv byrå... men de e fortfarande lite rangliga på ikea (typ det enda) men problemet e att de e de var du än tittar om man nu inte tittar på 6000-7000 kr nivån.. sedan e de jättebreda eller skyhöga.... ngn som har tips..??

• nuria

Nästa vecka: ÄNTLIGEN kommer vårat nya köksbord in
    Vika Byske tror jag det heter... Ett barbord, som ska bli så fint i vårat nya kök!!

• Dundermamman

Åhh, va kul med en IKEA-tråd ...men håller den på att dö ut??

Jag ska åka till IKEA i Älmhult på lördag och beställa mitt nya kök
    Jag ska också passa på att köpa nya tallrikar, glas och kaffemuggar/koppar! Vilka kan ni rekommendera? Jag vill ha vardagsporslin i vitt eller beige!
    Ska även köpa nya frysburkar,vispskålar mm.
    Man vill ju byta ut allt det gamla mot nytt och fräscht, när övriga köket blir nytt
    Vet någon om de har en fruktskål i smide på IKEA?

Svar på tråden ikea tråden