• Marienil

Någon mer som mej? Utan mens i 10 månader...

Ja som överskriften lyder....

Någon mer som blivit av med sin mens efter slutat med p-piller?

Jag har inte haft mens på 10 månader!!

Det börjar kännas hopplöst nu, men vi är på G med utredning...
    Skulle vara skönt att höra fler i våran sits..

Kram Marie

• Svar på tråden Någon mer som mej? Utan mens i 10 månader...
  • jessilundgren

¨hej min kom å gick, av och till hade aldrig så långt imellan som 10 månader men 4-5
    det gick dock till sig då jag ökade i vikt.
    fast det gjorde inte dom andra problemen.
    dom sa inga barn efter 25 års ålder och innan det näst intill hopplöst.
    nu har jag fått två barn inom loppet av 1,5 år. livet finner oftast en utväg bara man slappnar av å låter det hända
    kan inte räkna missfallen jag har haft elelr timmarna då jag har gråtit över dom.....

• Marienil

Hej!

Tack för ditt svar

Lycklig du måste vara som har 2 barn!!!

Kram

• jessilundgren

jo nu är jag det, men det blev många tårar och besvikelser på vägen.
    vet hur du har det å jag lider med dig.
    senaste missfallet jag háde var i v 29.

• miu miu

Jag sökte hjälp efter 10 månader utan mens. Men vi var tvungna att vänta 12 månader. Efter det så gjordes lite kontroller och vi fick börja med pergo. Blev gravid på kur nummer 2 men tyvärr mf. Nu har jag precis ätit kur 3 och inväntar äl.

Tiden har gått sååååååååååååå långsamt. Men det är helt underbart när man väl har kommit igång och kan se fram emot framsteg. Men sen kommer tyvärr besvikelsen igen när man inser hur lång tid allting tar med läkarbesök hit och dit. Men jag hoppas att allt går fort och bra för er

• Marienil

Hej miu miu....Jo jag vet att det är 12 månader egentligen, nu va vår läkare så schysst att han skrev 1 år på pappren...Det tyckte jag verkligen va snällt!! Idag har iaf mannen lämnat sperma provet så nu ska vi invänta det svaret. Annars fick jag svar idag att mitt hormonvärde var ganska lågt....Fast det hade ju jag förstått redan

Men visst är det en ständig väntan.....Bara mina provsvar tog flera veckor..men det va pga att min läkare va på semester!! Det tycker jag är dåligt!

Svar på tråden Någon mer som mej? Utan mens i 10 månader...