Vad heter Hunden?
Va heter den hunden som e mindre än en chihuahua?????
Va heter den hunden som e mindre än en chihuahua?????
chiuahua är världens minsta hundras men den enskilda minsta hunden är en yorkshireterrier
vet ATT den e världens minsta ras o härstammar ifrån Egypten!
Varför frågade dåú då om en mindre hund, om du vet att det är världens minsta hund?
hannah : tror hon ville veta vad den hette.??
finns väl inten hund som är mindre än en chihuahua eller har jag missat något
Men hon visste ju redan..
vad menar du med din fråga?
Jag har hört talas om en "teskedshund" men det kanske bara är ett annat namn för chiuahua??
Världens minsta hundraser är yorkshireterrien, korthårig chihuahua och miniatyp pudeln har jag läst.
Världens minsta hund är en yorkshireterrier som bodde i England. Men tyvärr blev denna lilla hund bara två år gammal. Hunden var bara 6,3 cm i mankhöjd och vägde endast 113 g.
Men det finns ju Prazsky Krysarik också...
ursäktar om jag fått detta om bakfoten, men först startar du en tråd om vad värdens minsta häst heter, för du vill ha en häst inne i huset?!..
och nu vad den minsta hunden heter!
Djur är inga prydnads saker, eller leksaker..
Är inte världens minsta hund Rysk Toy Terrier nu? *hmmm* Fått för mig att den "gått om" chihuahuan...
Prazsky Krysarik pratas det ju ganska mycket om nuförtiden. Det diskuteras ju att den ska vara mindre och "klenare" dvs mer av rådjurstypen i sin kroppsbygnnad.
Själv vet jag inte alls vad som är rätt/fel?
Ja Prazsky Krysarik ska vara mindre än chiuahua men är dock inte en godkänd ras i sverige. Men himla söta är dom.