Ngn som åkte med Finnair till Bangkok
Ska i mars åka till mina föräldrars hus i Hua Hin och kommer då att flyga till Bangkok med finnair. Någon som åkt med dom dit?
Ska i mars åka till mina föräldrars hus i Hua Hin och kommer då att flyga till Bangkok med finnair. Någon som åkt med dom dit?
Ja.
Henrik 28: Hur var deras plan? Har tidigare bara rest dit med Swiss och Sas och det var stor skillnad på både tv, media utbud och stolar.
Det var helt ok. Inte lika bra som thai air men hyffsat med plats. 3-4-3-säten med det plan som jag åkte med.
Fri sprit som de flesta andra och videoutbudet var ok.
Vi ska oxå flyga med Finnair till Bkk. Vi valde dom pga bra priser och den totala restiden är väldigt bra (korta väntetider mellan flygen) mot vad andra flygbolag har.
Anna 7506: När ska ni åka? Vi åker 3-25 mars.
MarieF: Vi åker 20 feb och reser hem 8 mars.
Ja, vi åkte nov förra året med J 8 mån. jätteskönt!
C
vi åkte med Finnair till Bangkok i nov. 2004, det var helt ok - men inte ett av de bättre flygbolagen jag har åkt med.
Om du nu ska resa med barn är ju Thai att rekommendera eftersom det flyger direkt till Bangkok från Stockholm. Att skapa massa mellanlandingar kostar bara massa tid.
Dessutom om man vill lyxa till det kan man välja Ekonomy Premium vilket ger dig plats på ovanvåningen och med business känsla.
Japp! Åkte med dem i januari/februari. Tyckte de var helt ok. Det funkade i alla fall.