Inlägg från: Tummy |Visa alla inlägg
  • Tummy

Coola barnprylar del V

Jag har sytt egna napphållare. Valfria band och hängsel-knäppen från sybehörsaffären och sen en rajd till järnaffären där man inhandlar gummipackningar. Perfekt att sätta fast nappen i.

Man kan sen göra ett oändligt antal napphållare som passar alla balla outfits som ungen har. Mycket nöjd själv!

• Tummy

På begäran finns det nu bilder på dem i mitt galleri.

• Tummy

Esska har himla snygga nappar nuförtiden. Jag har köpt massor av dem. Ett par av dem sitter på mina napphållare, men jag har säkert en i varje färg som finns. Japp, knäpp.

• Tummy

Snart tre - det är Esska, som sagt. De har jag hypat för här på tråden förut, men ingen ville lyssna

De säljs lite här och där. På ICA, typ. Urfina!

• Tummy

Den med kaninen är Simple Worlds egen. Det kanske är Esska det med, det har jag inte tänkt på, men de andra är som sagt Esskas nya giv. De har nog köpt in nån sjysst ny designer, verkar det som.

• Tummy

Haha, här skrivier vi om varandra. Jag köpte mina första på Etos och sen på vårt lokala ICA när de råkade hänga där på en ställning strax därefter.

• Tummy

Emmizgullet - är haklapparna du talar om plastade på baksidan?

Mitt lilla monster fullkomligt äter haklappar. Det funkar inte med några små mesiga i ett eller ett par lager tyg, nej helst ska hon nog kläs i svart sopsäck. De fullkomligt dryyyper efter fem minuter. Mysigt va?

Svar på tråden Coola barnprylar del V