Inlägg från: regret |Visa alla inlägg
  • regret

Coola barnprylar del V

OiyOiy Nånting? Haha

• regret

Var inne på liten butik idag.. så mycket fint! Trevlig personal dessutom :)

• regret

de där dreggellapparna finns på pippilotta.se också och de är superbra! har två själv och är supernöjd :)

• regret

Den är till sonen såklart, haha :)

• regret

Angående den där sorteringslådan från Brio som jag frågade om lite längre upp så finns den inte på Åhléns city. :( Ni får jättegärna säga till om ni ser den nånstans! :)

• regret

Emmizgullet: Ja och hon som jobbade där visste knappt vad jag menade. Synd! Men de verkar ha gått åt! På briobutiken i Solna sa de att de inte kunnat leverarat så många som efterfrågan har varit på.

Mamma2001: Vart ligger det?

• regret

Malin med Tim: Ja vi fick det tipset :) Så nu ska vi köpa en idag. Fanns bara kvar i Sickla.

• regret

Billabong: Ja! Fick köpa den näst sista på Designtorget i Sickla. Men det var det värt :) Lillkillen gillade den jättemycket, och jag också förståss! Dock var det lite dåligt att den kostar 225:- på Designtorget!! På andra prisuppgifter jag har sett så har det stått 189:-.

• regret

philmKarin: Jag var inne och kikade på din sida och ja.. det är den lådan! Dock kan jag lugna dig med att alla leksaksaffärer sa att det hade varit nått leveransproblem och att de skulle få in den igen i mitten på dec nu :) Men det gäller nog att vara på hugget för den är väldigt eftertraktad! Lycka till :)

• regret

Angående sorteringslådan från Brio så finns den kanske kvar på nån designtorget-butik. Men då kostar den tyvärr 225:-. Annars sa de flesta butikerna som jag hörde med att de skulle få in en ny leverans i mitten av december nu nån gång och att det var först till kvarn som gällde. De har tydligen varit väldigt populära + nått leveransproblem. Lycka till :) Den är så snygg!

• regret

Jag behöver akut hjälp av er!! Jag letar efter en grej som såg ut som en bläckfisk som man kunde göra bläckfisk-korv med. Fanns förut på barndesign.se . Nån som vet vart man kan få tag på den i Sthlm eller på nätet?

Amme81: Vart hittade hon de? Tuffa :)

Svar på tråden Coola barnprylar del V