Coola barnprylar del V
Ååå denna tråd måste man självklart haka på. Är mest inne på de danska varianterna, men hittar man något fint någon annan stans så är jag inte den som är den hehe
Ååå denna tråd måste man självklart haka på. Är mest inne på de danska varianterna, men hittar man något fint någon annan stans så är jag inte den som är den hehe
Fick mina napphållare från www.elodiedetails.se förra veckan (retro brun + en med flames som pappan tvunget ville att lillen skulle ha hehe). De är så fina *supernöjd* och snabbt gick det också!
Hilfe: Jag har kikat på sukis kläder flera gånger men inte kommit till skott. Någon som har beställt därifrån? Var ni nöjda...bra kvalitet? hur var stoprlekarna?
Maruttan: Alltså bruna nappar har jag också letat efter men inte hittat... däremot hittade jag en snygg brun napphållare där (under napphållare, retro)
tackar Tummy!!! De var verkligen snygga
ME&I vs. Dunnis Om ni hade haft homeparty skulle ni välja Dunnis eller Me and I? Tänkte ha ett partaj i okt men kan inte välja.
jo men här kan man ju ge tips och varningar och ställa frågor om de olika sidorna... det går ju inte i "företagskatalogen"
Griffelfot: OiOi Floral Print ser ut så som du beskriver
Ps. kolla även in deras Floral Jacquard...fiiin! Ds
hähähä japp ibland ska man hålla lite för sig själv faktiskt *skratt*
ang molntäckena så köpte jag ett grönt inför bebisens ankomst... så fina. OCH framför allt nostalgi! Det är svensk färg&form som verkar ha argenturen på dem.
"Duktig Annika" gör också så fina sängkläder (tror att hon använder sig av gamla påslakantyger och syr nytt). Säljs på bla UNI och haven. Jag såg dem första gången i Elle-ineriör men har sedan varit och kollat irl också. Mkt fina!
På tal om coola barnprylar, spana in vad jag vann idag: www.edberg-co.se/godis.html
det är den där klubblampan som det gäller Vann en förlossnings-berättelse-tävling i tidningen stora&små
Cool ha???
philm: jag har bara ett giraffen och en fotboll som låter. Annars har jag sett en mjukisbil och en sköldpadda där på H&M, men de är inga skallror
snysnop:vilken bra sida...snygga smycken!
Testat www.metoo.dk ???
p28: kan det ha varot trä otto?
www.traotto.se/doppresenter.htm