Coola barnprylar del V
Jag är ute efter lite roliga reflexer... Några som går att klistra. Har ett litet hål på sidan av vagnen så jag tänkte att en refles kunde vara på sin plats där... Nån som kan tipsa? Inget för "pluttigt"... :)
Jag är ute efter lite roliga reflexer... Några som går att klistra. Har ett litet hål på sidan av vagnen så jag tänkte att en refles kunde vara på sin plats där... Nån som kan tipsa? Inget för "pluttigt"... :)
Frågar igen och hoppas på att fler ser nu... :
Nån som vet var man kan hitta kul reflexer? Ska vara självhäftande, för jag har ett litet hål på sidan på vagnen jag köpte, så jag tänkte förena nytta med nöje... Klistra på en reflex, alltså....
Ja, kanske.... Fast det skulle vara bekvämare med färdiga...
Och jag hittar fortfarande inga coola självhäftande reflexer...
Biltema har också... Men jag skulle vilja ha lite roliga, liksom....
Alltså... Jag brukar hänga här o kolla efter roliga grejor... Men varenda gång jag kollar in länkarna o grejorna ni skriver om så kan jag inte låta bli att undra: Hur katten har ni råd att köpa såna grejor? Det har inte vi, minsann...
Jag, menar det är ju skitdyra grejor nästan alltihopa...
Både jag o sambon arbetar heltid, men jag känner inte att jag har så mycket pengar att lägga på så fruktansvärt dyra grejor. Hur bär ni er åt?
Vill också handla...
Jag är heltokig i plysch... De e bara sååå mysigt...
Var inne på mysplysch.se och kollade och blev helt såld på deras grejor...
Men är det ingen som vet nån sida där man faktiskt har råd att handla? Jag kan inte lägga 450 spänn på ett enda plagg. Inte en chans! Det tillåter inte våran ekonomi...
Nån som kan tipsa om nån sida med plyschkläder/retro som man faktiskt kan köpa nåt på utan att bli ruinerad?
Här är suupersnygga kläder... Vill ha allt!
www.mysplysch.se/Mysplysch/Kollektion.html
maruttan: Kan du tala om var dom säljer heldressarna? Var inne på de två nätbutikerna som finns som återförsäljare, men där fanns inte heldressarna...
Äntligen ska jag börja kolla igenom länkarna o beställa nåt roligt... Inte lätt när man inte vet könet... Fick en flicka i onsdags, så nu ska här handlas!!!
Jag är ute efter en lekmatta med babygym... Gärna lite annorlunda...
Nån som kan tipsa om nån nätbutik med nån sån?
Åh! Vad sur jag blir! Jag vill så himla gärna ha Tummens babygym, men jag tycker det är för dyrt.. Men så hittade jag det på Tradera. Blev ju jätteglad förstås...
Så igår när auktionen gick ut så satt jag och vaktade och bjöd... Men när det var 1 minut kvar så hängde sej min datorj***l!!! Ursäkta..... Men man kan ju bli förbannad för mindre!
Snyft!
Nu har jag också spanat in Villervallakläderna ni pratar om... Finns det nån nätbutik som har bra utbud av dom kläderna?
Eh... Ok... Trodde inte det var så enkelt... hehe..
Nu har jag beställt ett babygym, nämligen detta:
www.fisher-price.com/fp.aspx&e=detail&site=se&pid=35722&selcat=bgtoys
Det såg väldigt bra ut... 3-i-1 är det ju också...
Är egentligen lite deppig, för jag ville ha Tummens babygym. Det är helt underbart fint, men det kostar helt enkelt för mycket.. Gymet jag besällde kostar bara 249:- och det passar just nu min plånbok lite bättre...
Nån som har erfarenhet av just det gymet jag har beställt?
Nån som kan hjälpa mej o hitta lite roligare strumpbyxor? Har fått enfärgade rosa klänningar till lillan. Jag vill göra det lite roligare med några häftiga strumpbyxor. Det enda jag hittar är enfärgade. Det ska vara storlek 56, och då verkar inte utbudet vara sådär jättestort... Nån som kan tipsa mej?
sofialisa: tack, ska genast kolla där. :)