Inlägg från: Sabri |Visa alla inlägg
  • Sabri

Coola barnprylar del V

mrsjling-

Kolla in dessa:

shop.bipistuff.dk//group.asp
    Jag har köpt såna och den andra modellen som heter "DryBib" och de funkar super!! Frotté på baksidan och plast emellan så de håller sig dundertorra trots MEGA-dräglande son !

Bandanamodellen är snyggast och bäste tycker jag...

Jag köpte från www.wiell.com/shop/ men de har fler färger på Bipi.

• Sabri

mrsjling-

De nada . Du kommer att bli njöd, tro mig! JAg måste förresten köpa upp mig på fler. Har 4- det räcker typ 1 dag...

• Sabri

mrsjling
    He he...4 räcker men absolut inte för mer än 3 dagar för oss. Hade jag vetat hur bra de var hade jag seriöst beställt 7 på en gång. Men det är ju bara jag...

Suuuupernajsiga filtar, men suck vilka priser! Såg du om de shippar "overseas"?

• Sabri

mrsjling-

Vill ha till mig oxå!

Jag föll pladask för Tigger velour, gärna i 'espresso', 'tan' och 'turquoise' alla tre vill ajg ha, en till mig å en till sonen i vagnen och för myyyys! Dessa kostar ju "bara" 30 $$

Åh nej, nu hittade jag zebra i pink/black....kan bli lite galet m blå vagn men va f-n....å så kanske en leopard till brorsans Ozzycat...

SUck...har inte råd...

• Sabri

Meeeeeeen hur cooooola får strumpor vara????

Men jag undrar jag om det är värt att dra på sonen ett par 25$ strumpor som han skiter ner på typ 0 sekunder????

Hmmm. HM, Lindex och Kappal är såå tacksamt i 9+månadersåldern då det blir 4-5 byten/dag...

• Sabri

snysop-

Jag har gjort samma upptäckt med sonen som närmar sig 10-strecket. Han kör POP's mockisar, barfota eller halsvänliga strumpor. I annat fall har jag ett surt och blåslaget barn i hasorna..

• Sabri

Ettis78-

Jag tycker de är super!! Vi hade den runda modellen idag i deniom på HEEELA dagen och sonen (massor m tänder på G=massa dräggel) var torr som sunus under hakan. Biben däremot var genomsur . Ska tilläggas att denna är den jag gillar minst, täcker mindre bra och denim är snyggt men suger mindre bra än de i bomull...

Vart beställde du ifrån?

Svar på tråden Coola barnprylar del V