BillaBong skrev 2006-10-26 11:49:17 följande:
maruttan skrev 2006-10-26 11:45:44 följande: BillaBong skrev 2006-10-26 11:40:38 följande: maruttan skrev 2006-10-26 11:32:29 följande: Billabong: Ska prova Nova Star brallorna så fort lillfisen vaknar men de ser rätt bra ut i storlek! Angående den där leksaksboken så sa min mamma att den bara visar vad som finns i leksaksaffärerna och är inte en egen affär så att säga. Är det någon som fattar mitt dravel?! Stolt matte, mamma och fru!!Åh, hoppas han inte är så trött i dag! Aaah, jag fattar, jag fattar! *vinka* Men vad trist. Hur sjutton ska man veta var man får tag i grejerna då? Speciellt om man inte har Internet och kan snoka reda på det mesta! Men jahaaa. Då får man sköta klappjakten själv i år då, bokstavligt talat! d(-_-)b Nej jag ska nog gå in i hans rum och skramla lite snart för att vi måste hinna ta en prommis med vovvarna innan babysången och Meandi-partyt som jag ska ha här hemma ikväll!Tja Toys'r'us borde väl ha det mesta skulle jag tro Stolt matte, mamma och fru!!Låter som en toppenidé! Oh, hoppas det blir kul på partyt!Jag hittade en helt ok sida:
www.lekmer.se (tror jag det var, eller kanske .com?) . Där fanns en hel del träleksaker som jag var ute efter i första hand Men annars har säkert Toys R' Us, som du sa. Får åka dit och spana! Iiih, första julen som man får tillbringa nästan bara på leksaksaffärer och komma hem med klappar insagna i BR-papper! d(-_-)b
Här är det ju 1-årskalas först så vi måste

ju ta oss iväg och handla lite presenter snart

Han fyller den 13:e november så då blir det kalas!!!