Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

Coola barnprylar del V

Det kommer att ta mig en evighet att kolla igenom alla länkar ju

Stolt matte, mamma och fru!!
  • maruttan

Saccharina: Jag har ju letat som en tok efter bruna nappar men när jag går in på elodiedetails.se så hittar jag inga bruna

• maruttan
    Pshevil skrev 2006-09-29 14:48:23 följande:
    Jag hoppas på att någon av er kan hjälpa mig. Vi har precis köpt en sulky till Zeb och nu ser jag att min fina skötväska inte kommer kunna hänga på styret! Vad ska jag ha istället? Känns lite tråkigt med en sån där vanlig nätkasse....
    En skip-hop kanskeFlörtPenga mun
  • maruttan
    bloody sunday skrev 2006-10-08 21:58:47 följande:
    www.funkybaby.seÅh vad fina saker. Vill så gärna ha filurerna att hänga i vagnen. Men hur får man fast dom i suffletten?  Det ingår ju inga fästen som det brukar göra med andra vagnmjukisar. Någon som har köpt dom? Går det att köpa lösa fästen någonstans?
    Jag använde vanliga säkerhetsnålar
  • maruttan
    jeatea skrev 2006-10-21 23:50:51 följande:
    Vill beställa me&i tröjor till lill stumpan men jag fattar inte vart jag får tag på dessa????Kollat deras hemsida men hittar ingen butik så snälla någon som vet?????????????????????????
    Deras kläder säljs bara via hempartyn så försök bli bjuden på ett eller var värdinna själv för ett! Jag ska ha ett på torsdag
  • maruttan
    augusti28 skrev 2006-10-23 20:07:44 följande:
    Hej,Är det ngn av er som kan tipsa mig om coola barnmössor?Jag har en 2 månaders (kille) och en 2 åring (tjej) som båda skulle behöva en cool mösa.Tack på förhand
    Sveastar.se har tuffa mössor tycker jag!
  • maruttan

Billabong: Ska prova Nova Star brallorna så fort lillfisen vaknar men de ser rätt bra ut i storlek!
    Angående den där leksaksboken så sa min mamma att den bara visar vad som finns i leksaksaffärerna och är inte en egen affär så att säga. Är det någon som fattar mitt dravel?!Räcka ut tungan

• maruttan
    BillaBong skrev 2006-10-26 11:40:38 följande:
    maruttan skrev 2006-10-26 11:32:29 följande: Billabong: Ska prova Nova Star brallorna så fort lillfisen vaknar men de ser rätt bra ut i storlek! Angående den där leksaksboken så sa min mamma att den bara visar vad som finns i leksaksaffärerna och är inte en egen affär så att säga. Är det någon som fattar mitt dravel?! Stolt matte, mamma och fru!!Åh, hoppas han inte är så trött i dag! Aaah, jag fattar, jag fattar! *vinka*  Men vad trist. Hur sjutton ska man veta var man får tag i grejerna då? Speciellt om man inte har Internet och kan snoka reda på det mesta! Men jahaaa. Då får man sköta klappjakten själv i år då, bokstavligt talat! d(-_-)b
    Nej jag ska nog gå in i hans rum och skramla lite snart för att vi måste hinna ta en prommis med vovvarna innan babysången och Meandi-partyt som jag ska ha här hemma ikväll!

Tja Toys'r'us borde väl ha det mesta skulle jag tro Fundersam
  • maruttan
    BillaBong skrev 2006-10-26 11:49:17 följande:
    maruttan skrev 2006-10-26 11:45:44 följande: BillaBong skrev 2006-10-26 11:40:38 följande: maruttan skrev 2006-10-26 11:32:29 följande: Billabong: Ska prova Nova Star brallorna så fort lillfisen vaknar men de ser rätt bra ut i storlek! Angående den där leksaksboken så sa min mamma att den bara visar vad som finns i leksaksaffärerna och är inte en egen affär så att säga. Är det någon som fattar mitt dravel?! Stolt matte, mamma och fru!!Åh, hoppas han inte är så trött i dag! Aaah, jag fattar, jag fattar! *vinka*  Men vad trist. Hur sjutton ska man veta var man får tag i grejerna då? Speciellt om man inte har Internet och kan snoka reda på det mesta! Men jahaaa. Då får man sköta klappjakten själv i år då, bokstavligt talat! d(-_-)b Nej jag ska nog gå in i hans rum och skramla lite snart för att vi måste hinna ta en prommis med vovvarna innan babysången och Meandi-partyt som jag ska ha här hemma ikväll!Tja Toys'r'us borde väl ha det mesta skulle jag tro Stolt matte, mamma och fru!!Låter som en toppenidé! Oh, hoppas det blir kul på partyt!Jag hittade en helt ok sida: www.lekmer.se (tror jag det var, eller kanske .com?) . Där fanns en hel del träleksaker som jag var ute efter i första hand Men annars har säkert Toys R' Us, som du sa. Får åka dit och spana! Iiih, första julen som man får tillbringa nästan bara på leksaksaffärer och komma hem med klappar insagna i BR-papper! d(-_-)b
    Här är det ju 1-årskalas först så vi måste ju ta oss iväg och handla lite presenter snart Han fyller den 13:e november så då blir det kalas!!!
  • maruttan

Nu har jag haft mitt Meandi-party! Det blev en hamster sweatshirt och en pyjamas med gröna kaniner på. Sen köpte moster den coola mörkbruna mössan med turkos text, det är ju födelsedag på gång här

Svar på tråden Coola barnprylar del V