• Fjäril

Aloe vera juice

Är det någon som dricker aloe vera? vilken sort i så fall? resultat?

• Svar på tråden Aloe vera juice
  • mattispadd

jag dricker den gula dunken och har nu hört mig för hur den funkar för oss som planerar bebis ! min försäljare hade varit på någon kurs i helgen och där var nån som hade sagt att den var bra att dricka och flera hade blivit med barn när dom drack den?! jag har läst i tidigare trådar att vissa rekomderar och vissa inte...jag dricker ialla fall ör min mage som är stenhård

• stanna

Var på demonstation av Forever Living Products för nån vecka sen. Fick då smaka en liten hutt av tre olika smaker av drycken, och insåg att jag aldrig skulle få i mig den mängden man ska dricka. Tyckte att det var rätt så äckligt...

• Lepra

....Jag drack faktiskt aloe vera juice inför sista FET:en å det tog sig.....kanske det var p.g.a. aloe veran?! Jag gjorde inget annat ovanligt.

• Tösen76

Jag dricker Forever Living Products Berry Nectar för jag tycker den är godast. Dessutom är det tranbärsjuice i den, bra mot uvi. Har druckit juicen i ca ett år och min mage funkar bättre, jag har mindre problem med migrän, inte lika torr hud och finnarna som kom efter mini-piller- ätandet har nästan helt försvunnit. Trodde aldrig att jag skulle bli av med dom!

• kickan76

Har druckit ett par månader, men tycker inte att det ger något...

• lata kocken Johanna

det finns ju yoghurt eller om det är fil med Aloe oxå...

tror det är falköpings mejeri eller möjligtvis skånemejerier som gör den

• Fjäril

Jag vet, köpte den igår Mest för skojs skull, tror inte den gör så mycket nytta, det är bara 5% aloe i den, jämfört med 97-100% i drickorna.

• kickan76

Fjäril: Den där gula dunken...

• Fjäril

kickan76 : Jag blev erbjuden att köpa den för ett tag sen, och då sa hon att det är garanti, har man inte blivit bättre efter tre månader, så får man pengarna tillbaka.

Svar på tråden Aloe vera juice