• Anonym (frallis)

hur var er bröllopsnatt????

En fråga bara till alla er som gift er? Hur var er bröllposnatt? Var det fantastiskt bra och ni kände re mer kära än någonsin elller blev ni för fulla och somna efter en snabbis, eller blev det konstigt eller bara fint?

Berätta, känns som om det är så mycket press på en den natten, att det ska vara så fint och bra och så.

• Svar på tråden hur var er bröllopsnatt????
  • Anonym

Vi hade det jättemysigt! Vi var båda oskulder, så vi njöt av varandras sällskap o duschade tillsammans för första gången. Sen la vi oss i sängen o åt go frukt o verkligen njöt av kvällen/natten. Sen var allt bara himmelsk! Sen mitt i natten så väckte min nyblivne make mig o ville mysa lite mer. Så romantiskt!!

• Petra i Kattland

Beundrar er verkligen för att ni kunde hålla er till bröllopsnatten! Det är en bedrift!

Mamma till 1 barn på jorden + 2 i himlen + 1 i magen...
  • Anonym

Vi checkade in på hotellet vid 5 på morgonen, sen hade vi med en hel del nya sexleksaker som vi hade det skoj med i ett par timmar . Helt undrbar natt alltså.

• Anonym (USA)

Vi gifte oss utomhus i USA och då på fm eftersom det lätt blev uppåt +40', sen åt vi lunch med våra bröllopsgäster innan vi drog iväg till hotellet framåt em och då hade vi fantastisk sex!!

Under sen kväll gick vi ut och käkade middag på tu man hand och på natten sov vi - men det blev ju morgon igen...

• msmalin

vi hade super mysigt, hade ordnat så det bara var vi.. vi hade hållt på sen tidigt, gifte oss kl 12 festen började kl 18 o sen höll vi på med festande till 1 ungefär sen hem o bara mös o hade sex hela natten kändes så, sen vaknade vi tidigt o fortsatte underbart,, att vi orkade förstår jag egentligen inte

• Anonym (Man)

Vi hade lite sex, men var egentligen för trötta.

Jag tycker att båda skall skruva ner förhoppningarna lite och inte inbilla sig att bröllopsnatten blir nåt himmelskt passionerat. Visst det är en stor dag i ens liv det var inte så jag menade. Men efter allt stök och anspänning skall man inte förvänta sig att natten blir himmelsk.

Jag har ett annat råd:
    Sikta på att ge er relation "näring" hela livet! Om varje dag blir respekt och kärleksfull och man utvecklas positivt tillsammans är det mer värt än lite sex och bubbelbad ett speciellt datum.

• Axels och Annies mamma

Det var mysigt och väldigt sömnigt, men det blev lite myssex på natten och champagne och jordgubbar i sängen på morgonen och då tände det till mer.

• Anonym

Det blev inget sex på bröllopsnatten. Det var vi aldeles för trötta för.

Däremot hade vi en mysig dag dan efter där vi bara brydde oss om varandra och gick genom dagen.

Två dagar efter bröllopet åkte vi på bröllopsresa, och då var det hellt annorlunda. Då var vi utvilade och mcyket mer upplagda för sex.

• SofieO

Vi chekade in på bröllopssviten och myste i bubbelpoolen med lite champagne o sen hade vi myspys på kvällen och direkt på morgonen..ja supermysigt var det iallafall

• Anonym (Fru J)

Vi hade en underbar natt... checkade in i vår fantastiska svit vid ett-tiden, drack champagne och åt choklad, hade vilt sex, badade, hade lugnt och mysigt sex och somnade bara för att vakna ett par timmar senare och börja om...

Svar på tråden hur var er bröllopsnatt????