• jessikapersika

brun hårfärg???

kag vill göra ngt åt mitt hår... e såååå trött på det..

funderar på att bli brunhårig..

har haft mörkt innan men då har de lagt rött i håret.. vilket ja inte vill ha,..

tror ni jag skulle passa i en ren brun färg?å isåfall vilket brun??
    kom gärna me förslag??

har ni bild på en färg så visa gärna den!!!!

• Svar på tråden brun hårfärg???
  • Wilja

Har du blekt hår nu? Isåfall måste du ha lite rött i, annars blir håret grönaktigt....

• jessikapersika

ja ska till frissan å göra de.. så de får hon bry sig om

• lillefoot

Tycker att du är väldigt fin och passar i både mörkt och ljust. Ditt hår blev ganska mörkt på den andra bilden i ditt kollage och det var fint. Härliga lockar du hade på bilden!

• lillefoot

Jag har färgat brunt många gånger och alltid fått röda nyanser. Är så trött på det, nästa gång jag färgar vill jag nog ha chokladbrunt. Tycker det är väldigt fint!

• Angelica77

Du skulle absolut passa i brunt. Du verkar ju ha så fina färger i dig själv. Chokladbrunt e riktigt snyggt!!!

• TeeLo

Jag hittade en jättefin brun nyans som heter Naturbrun! Hemtoning från Schwartzkopf!

Den blev brun, ville verkligen inte ha något rött i mitt hår eftersom jag alltid får det och de går aaaaaldrig ur!

• vallmoo

Du passar jättebra i brunt hår, men jag tycker att du är allra finast i blont hår!

• Annelie78

Jag tycker att du är finast i mörkt hår=)!

• lillefoot

TeeLo

hur pass mörk blev den? Jag vill färga håret brunt igen, men vill inte ha för mörkt! Färgade det brunt en gång och det blev "vanligt" brunt, men jag tyckte den blev blev så tråkig och matt! Hur är det med den du tog, blev den matt eller ser det ut att vara lite liv i håret ?

• jessikapersika

jag har bestämt mig för att färga håret i en nougat-guldig färg tror jag.. om det finns en sådan färg annars får det blir en mörk guldblond... som enligt mig ser ut som guldbrun..

vill inte heller ha en matt å tråkig brun utan gärna me lite glans å så i.. å guld brunt e jätte fint..

önskar de fanns en bild på ngn kändis eller så ja kunde visa....

Svar på tråden brun hårfärg???