• jessikapersika

brun hårfärg???

kag vill göra ngt åt mitt hår... e såååå trött på det..

funderar på att bli brunhårig..

har haft mörkt innan men då har de lagt rött i håret.. vilket ja inte vill ha,..

tror ni jag skulle passa i en ren brun färg?å isåfall vilket brun??
    kom gärna me förslag??

har ni bild på en färg så visa gärna den!!!!

• Svar på tråden brun hårfärg???
  • AnThor

Risken om man färgar ett ljust hår i en brun nyans utan röd ton så kan färgen i vissa ljus gå i grönt!! ( diskvatten )
    Men det finns faktiskt göra hemma färger som blir väldigt bruna, ex, castings mellanbruna, den blir mörkbrun..

• lillefoot

Jo det finns väl en nougat-guldig färg, och om du säger det till frisören så vet hon nog hur hon ska färga. Det låter fint!

• jessikapersika

på onsdag har jag fått tid... får vi se hur de slutar

• jessikapersika

jaha.. nu är jag mellanbrun i håret.. å klippt i page ska lägga ut en bild sen eller imån så får ni se å säga vad dni tycker..

fy det är så svårt å vänja sig.. men har bara fått positiva reaktioner än så länge..

jag e den som e mest negativ

• Indianica

Du ska inte ha för mörkt, du är ganska blek i ansiktet och har ljusa bryn. Satsa på ljus guldbrun

• Nikhita

Med dina vackra ögon skulle det vara en fin kontrast med jättemörkt hår

• jessikapersika

här har ni mig
    inte nytvättat å uppsatt... men ni ser va mörkt det blev va ska lägga in bättre bild i veckan så ni får se det finare
  • jessikapersika

tack så mkt!

så svårt å vänja sig bara...

• lillefoot

Kunde lika gärna varit din naturliga hårfärg för du passar väldigt bra i den. Jätte fint!

• jessikapersika

nu syns det lite bättre...
    Filip Viggo 060319, mammas och pappas busfrö
  • jessikapersika

den heter mellanbrun.. från viva colro tror jag det är.. rich brown heter den med..

Filip Viggo 060319, mammas och pappas busfrö
Svar på tråden brun hårfärg???