Inlägg från: Anonym (fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fundersam)

remember card

Pikku..missade det, men jag funderar om räntan, skiljer den sig nämnvärt mot andra kreditkort?

• Anonym (fundersam)

Pikku..Nä det är du det, men du verkar ju insatt, eftersom du svarar. Och ja, jag tänker ta om räntorna är oki.

• Anonym (fundersam)

Pikku..nä det är helt ok.
    Jag är bara fundersam om räntorna, vad som är normalt på kreditkort?

• Anonym (fundersam)

Pikku, vad menas då, om du är insatt? hur räknar man ut tex om jag tar ut 5000 på det kortet, vad betalar jag då i ränta?

• Anonym (fundersam)

anonym, förklara då för mig tex om jag vill betala nåt för 5000 kr, vad kommer det då att kosta mig med räntor?

• Anonym (fundersam)

Ja men jag är fortfarande sugen, bra att ha i nödlägen, och då ska det vara extrema nödlägen.

• Anonym (fundersam)

ska läsa om det igen, jag vill försöka betala av snabbt, 1000 i månaden i alla fall..jag är helt värdelös på matte, det kan jag konstatera.

• Anonym (fundersam)

Räntorna, är det 750 på ett år? det slår man ut sedan på 12 månader, plus det man vill betala av, tex 1000 kr som jag skrev?

• Anonym (fundersam)

anonym..jag har inte planerat att handla nåt, ska ha det i nödfall bara, om jag skulle akut behöva nåt bara..men jag ville se hur man räknar ut räntan, är som sagt värdelös på matte, men kredikort är kanske inte bra och ha, det verkar som om alla är så negativa??

• Anonym (fundersam)

anonym..ja men då är egentligen det inte så farlig ränta ändå..fast det beror ju på kanske.
    Nä men jag tyckte det kortet verkade vara bra, men jag verkar vara den enda? Har man inte pengarna i handen är ju det här ett bra kort, eller är jag så fel ute??

• Anonym (fundersam)

det stog att det var 56 dagars räntefritt apropå!

• Anonym (fundersam)

ingen annan som fått erbjudandet?

• Anonym (fundersam)

det är inte skit för mig i alla fall

• Anonym (fundersam)

nån mer?

Svar på tråden remember card