• A med A och R

Vad köper man i present till en 9-åring tjej?

Hjälp!!!!
    Vi kommer inte på någonting alls!!!

Tar arbetarna på Lipton kafferast?
  • Svar på tråden Vad köper man i present till en 9-åring tjej?
  • Axels och Annies mamma

Vad har hon för intressen? Du kanske kan köpa ett presentkort på kläder eller CD-skivor eller nåt?

• Vombell

Böcker
    Smycken
    Godisträd
    Samlingssaker (om hon samlar på något)
    Biobiljett
    DVD-film
    Cd-skiva
    Kläder/presentkort på kläder

• pyttanopysen

Pärlor med tillbehör för att göra smycken, plattor etc. Målargrejor (kolla panduro). Kareokeskiva, brats eller barbie, kläder, hårsaker, biobiljetter, dvd-film, cd-skiva med favoritmusik, något spel antingen till datorn eller ett hederligt alga-spel, en utflykt t ex zoo eller båttur, en kurs (dans, judo, scouter, tennis), pysselsaker, en fin tavla

• ModerBlå

Brevpapper kanske, dagbok, hårgrejer, kläder, smycken, premuration på nån tidning. Ja det finns massor.

Får jag tillägga att jag har en nioåring själv

• Tesselessan

Jag tycker ni har kommit på fantastiska förslag.Det var just sådanna saker jag hade tänkt skriva.

Men jag vet nått som är jätteuppskattat.

Det är att man gör ett presentkort till henne som innebär en heldag med mamma eller pappa.
    (det breor på hur man har det inom familjen såklart) Den kan innehålla att man går och äter ihop som hon får välja själv,går på bio,bowlar etc går och handlar vad hon själv vill ha..
    Ja ni förstår att det är inte så viktigt just vad det innehåller utan poängen är att hon får en hel dag som bara är ägnad åt henne.
    Detta är speciellt bra present om det finns syskon eller man inte har den tiden i vnliga fall med sina barn.

• A med A och R

Det är till en klasskompis till våran tjej (är inte ni tankeläsare???Flört) som fyller år så maxtaket för presenten är runt 80 kr.
    Men en biobiljett lät faktiskt inte dumt...inte dumt alls...

Tar arbetarna på Lipton kafferast?
  • mamma legolina

Vad svårt! En bok kanske? Biobiljett är ju aldrig fel (hör jag på mina barn nu att dom önskar sig)

Enda sättet att få en vän är att vara en
Svar på tråden Vad köper man i present till en 9-åring tjej?