Svårt att få barn
Hej!!!
Det är första gången jag är här, Är det en bra sida? Hälsningar Anja.
Hej!!!
Det är första gången jag är här, Är det en bra sida? Hälsningar Anja.
Hej Gerbia! Ja jag tycker att det är en bra sida. Nästan lite för bra. Sitter framför datorn hela tiden... Välkommen!
Bra sida eller inte beror nog ganska mycket på vad du är intresserad av och vilken historia du har. För att förenkla lite så är "svårt att få barn"-trådarna ett forum där ofrivilligt barnlösa stöttar och peppar varandra samt utbyter erfarenheter. De flesta av oss har försökt få barn, utan att lyckas, i mer än ett år. Många har gjort utredning och en hel del håller på med IVF (provrörsbefruktning).
Om du är ofrivilligt barnlös, det vill säga har försökt runt (eller mer än) ett år kommer du säkert hitta många bra och intressanta trådar. Har du inte några problem, eller har försökt under en kortare tid är "planerar barn" ett bättre ställe.
Ett tips: Lägg in en presentation, det uppskattas alltid!
Trevlig helg önskar Mirren
Är ni oförklarligt barnlösa? Det är vi. Ska testa en insemination till och sedan blir det ivf med en önskan att få börja med det i nov/dec.
Hej!
Ja vi är oförklarligt barnlösa, Skulle genomgå en insemination för ett tag sedan men jag tvungen att behandla en slidkatarr först. Jag började med pergotime tabletterna ändå som jag blev tillsagd. Och lyckades bli gravid men lyckan varade inte så länge jag fick ett tidigt missfall. Så det var rätt jobbigt. Vi ska i alla fall till IVF på nybesök på Tisdag.
Kram Anja.
Hej!!!
Tänkte bara säga att jag blev medlem i dag och tycker redan att denna sida verkar vara suverän!!!
Jag är glad att jag hittade hit!
kram på er alla och ge inte upp!
Anja.
Jag har också svart att bli med barn det e jobbigt men alla säger tänk inte på det och det gör jag inte vi tänker inte så mycket på det men det ligger i bakhuvet i alla fall jag vet inte vad jag ska göra
Hej! Välkommen! toppen ställe. är inte här varje dag men tar alltid hjälp av alla bra människor vid undringar om kropp, hus och hem. Lite svårt att komma in i gängen kan jag tycka. har nu börjat fundera på att det kanske är dags för utredning men är fast i "kanske - nästa - gång" och så går det en månad till .kanske dags att inse att det inte är så lätt att bli med barn.
Det va nyss några vänner till oss som berättade att dom var gravida. dom hade bestämt sig föra att skaffa barn, haft sex en gång och så vips så va hon gravid.. Det låter ju helt otroligt... och så svider det lite.
Jag är inte avis på bäbisen, är jätte glad. har redan en nära vän med barn. det som retar mig mest är att det verkar så enkelt för dom flesta medans man själv hållerpå att knu..a ihjäl sig :) och ändå händer inte ett skit.. ja ja! man får försöka ha roligt medans man övar. är vid gott mod då det snart vankas ÄL!! antagligen inte lika glad om två veckor..!