Mycket rasism på Familjeliv?
Jag tycker inte det är raism att tycka invadnringspolitiken är skadad i sverige. Däremot vet jag att det hänger en massa rasister och smygrasister här på FL. Skulle kunna tänka mig att det är en hög majoritet svenska rasister här på FL, och det är det vi pratar om. Inte ute i nån förort där det bor små invandrar-gangstrar.
På ett annat väldigt känt vuxenforum här i sverige där det hänger många öppet nazister, facister och rasister pågår det en större debbat om just färjeslagsmålet. Dom flesta nazister är ense om att dessa idioter sprider ett dåligt ansikte utåt åt neo-nazismen. Då frågar jag mig, hur kan en neo-nazist ha ett gott ansikte utåt när med all säkerhet 9 miljoner svenskar är emot nazismen.
Jag tror inte rasismen har växt, däremot tror jag svenskar har blivit mer patriotiska än vad dom var på 80-90 talet. Man står för att vara svensk och dom svenska traditionerna. Detta utnytjar rasistiska partier till fullo genom att driva fram bevara det svenska traditionella.
Hur som helst, låt dom vara rasister. Det är lättare att utskilja dom när dom är öppet rasister.