• jossan01

äntligen!!!!! jag är gravid!!!!

Kan inte fatta!!!! Jag är med barn... Trodde inte att det skulle gå, gav upp kastade in handuken och nu sitter jag här men ett Fett ++++++ och är i v5 (4+1)....

Detta är lite av en solskenshistoria!
    Har knaprat pergo sedan feb i år, både enkel, dubbla och trippla kurer och fick nu vid sista kuren (6:e) höra att om det inte tar sig nu så blir det inget mer pergo! OJOJOJ!!! Jag vart såå besviken gick därifrån med gråten i halsen eftersom att äl skulle inträffa när min man var i holland och jag insåg att det kommer inte ta sig!
    Bestört började jag motionera, äta nyttigare på regelbundna  tider för att minska i vikt (kände på mig att det var vad jag skulle få höra nästa gång jag gick till läkarn) Fick för mig att jag skulle testa med dom testerna jag hade och fick mitt fösta (super svaga plus) på  BIM-5...

ÄHHHH, hur gick det till??? jag hade juh gett upp, min man och jag hade bara sex en gång när han kom hem på söndagen men jag vet att äl inträffade då (eftersom att jag fick ta ovitrelle) men vi hade inte lyckats tidigare trots att vi kört flera gåner om dagen flera dagar i rad!

Jag som många andra har PCO! och än en gång har en PCO:are lyckats så visst finns det hopp!

GUUUD vad lycklig jag är!!!! OskyldigSkrattande
    Gravid i v 5!
  • Svar på tråden äntligen!!!!! jag är gravid!!!!
  • gulllis
    stort grattis till dig!!!!
  • aragon

GRATTIS !!!!!

Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
Svar på tråden äntligen!!!!! jag är gravid!!!!