• svala

Julpyssel?

Ängel: Tag ett A4 rätt hårt papper och rulla till en strut,, tejpa.. Klipp ut vingar i guldpapper o klistra fast. klistra fast en flörtkula som huvud, där kan man klistra fast hår av garn eller ull.. rita ansiktet... Kanske en piprensare som gloria..

• svala

en enkel sak jag kom på som jag var tokig i när jag var liten,, plocka kottar o pensla dom med lim,, sen köper man olika glitter burkar o låter barnen strö över kotten eller doppa.. sen tar ni en tråd o fäster i toppen.. sen är de klara för att hängas i granen.. glittar såååå fint bland julgransljuden.. hållbara är dom oxå..

• svala

julgransljusen ska det va.. *ops

• svala

vanliga julgranskulor kan man ju oxå piffa upp o göra mer personliga.. t.e.x. limma o strö över glitter eller klistra dit guldstjärnor.. köp en fin färg o en tunn pensel och måla dit namn o födelsedatum.. en varsin för varje familjemedlem.. skojjigt att spara o ge sitt barn sen...

• svala

nu kom jag ju på ... själv så tycker ja inte de e så snyggt men har hört en del som gör detta.. Trär på popcorn på en tråd o hänger som glitter i granen..

Svar på tråden Julpyssel?