Fick mf i måndags (v7). Igår kom så mkt blod, klumpar etc. M åste förlorat en liter minst. Så mkt "geleklumppar" m blod. Kunde inte en ligga. Var tvungen att sitta på toa o det bara forsade. Började kl 15 o fortsatte t 21. Sen lugnade det sig. nu är det som en "kraftig" mens. Är såååå svag nu. Har ni forsblött så här?
Har 3 ungar, 2,3 o 5. Vi bor utomlands så äldsta är i skolan men de 2 yngsta är hemma (dagis är svindyrt, så jag jobbar hemifrån så mkt som det går). kunde förstås inte jobba igår em. Men nog jobbigt att försöka hålla koll på ungarna. Som tur var kom 5åringen hem kl 15 (o fick vara "barnvakt"). När min man kom hem vid 18.30 (jag hade förstås ringt honom tidigare men .....), så frågar han ingenting om mig - fast han gör middag o åker o köper bindor(men tar ingen av ungarna med sig). Jag berättar hur illa jag mått, men ... Det enda jag fick var en kopp te, när jag bad om det. Han frågade ingenting igår kväll el i morse, innan han åkte t jobbet. Han ignorerar situatonen totalt. Jag är inte kinkig, inte gråter el beklagar mig men vad kan jag göra... Försöker vara stark, men tycker han kunde fråga i morse i alla fall ...Inte ett ord. Ingen annan känner till missfallet.
Reagerar karlar så här?
Orkar inte bry mig mer. Han skulle bara bli sur om jag ifrågasätter hans beteende.
Barnen är så duktiga. leker själva. Så det går nog bra nu.