Hicka ofta?
Hur ofta hickar er bebis i magen?
Jag är i vecka 26+6 idag och det känns som min gör ett par ggr om dagen...=)
Hur ofta hickar er bebis i magen?
Jag är i vecka 26+6 idag och det känns som min gör ett par ggr om dagen...=)
Näe, då hickar inte min tös så det känns. Är det skumt? Är i v 26 nu.
Menar du att det är skumt att det inte känns eller?
Jag tror vissa barn hickar mer än andra, e rätt fränt att känna men va glad så länge den håller sig till sparkar =)
Lycka till med magen o den lilla!
Har precis lagt in detta inlägg i nedanstående tråd... Kan det vara så enkelt att det är hicka jag känner (och de andra tjejerna??) Skulle ju definitivt stilla min oro...
www.familjeliv.se/Forum-2-7/m13046106.html
Det verkar som hicka för dom flesta tycker jag...det beror väl lite på var bebisen befinner sig i magen som man känner dom här dunkingarna... Jag känner det mest nertill vid blåsan som du skrev, men jag har även kännt det vid navlen...
Dom dunkar nästan i en sekunds mellanrum, ibland lite fortare och iblnad långsammare...
Min son hickade mest hela tiden kändes det som... min dotter aldrig!
sasju -> Det känns som om det är mer än en "dunk" i sekunden... mer som när man får nervryck i t ex ögonlocket å så...
Ja, jag undrade om det var konstigt om jag inte kände av nån hicka. Sparkar och buffar har jag gott om i magen. Lycka till du med!
Min bebbe i magen hickar ofta flera ggr om dagen och länge! tycker nästan lite synd om henne/honom...
Smirretissen:
Så får jag oxå ibland, känns osm att den spjärnar emto ordenligt och trycker snabbt....hahaha det är lustig känsla!
Vad är det då...??? Knappast hicka, väl...?
Min hickar från 4-6 ggr nästan varje dag..
Det känns ganska kul, men jag tycker lite synd om h*n...
min son hickade jättemycket i magen, han fortsatte även att hicka mycket i några månader efter att han kom ut.
Ettan hickade ofta, nästan så jag blev orolig att det var för ofta. Tvåan har inte börjat än (är i v34)
min dotter hickade nästan jämt, haha! även när hon kom ut fortsatte hon hickandet
3-4 gånger om dagen typ Är i v. 35