• sasju

Hicka ofta?

Hur ofta hickar er bebis i magen?
    Jag är i vecka 26+6 idag och det känns som min gör ett par ggr om dagen...=)

• Svar på tråden Hicka ofta?
  • Duckan74

Näe, då hickar inte min tös så det känns. Är det skumt? Är i v 26 nu.

• sasju

Menar du att det är skumt att det inte känns eller?
    Jag tror vissa barn hickar mer än andra, e rätt fränt att känna men va glad så länge den håller sig till sparkar =)

Lycka till med magen o den lilla!

• sasju

Det verkar som hicka för dom flesta tycker jag...det beror väl lite på var bebisen befinner sig i magen som man känner dom här dunkingarna... Jag känner det mest nertill vid blåsan som du skrev, men jag har även kännt det vid navlen...

Dom dunkar nästan i en sekunds mellanrum, ibland lite fortare och iblnad långsammare...

• HeddaBigBum

Min son hickade mest hela tiden kändes det som... min dotter aldrig!

• Smirretissen

sasju -> Det känns som om det är mer än en "dunk" i sekunden... mer som när man får nervryck i t ex ögonlocket å så...

• Duckan74

Ja, jag undrade om det var konstigt om jag inte kände av nån hicka. Sparkar och buffar har jag gott om i magen. Lycka till du med!

• Anna m Hampus och liten i magen

Min bebbe i magen hickar ofta flera ggr om dagen och länge! tycker nästan lite synd om henne/honom...

• sasju

Smirretissen:
    Så får jag oxå ibland, känns osm att den spjärnar emto ordenligt och trycker snabbt....hahaha det är lustig känsla!

• Countryfreak

Min hickar från 4-6 ggr nästan varje dag..
    Det känns ganska kul, men jag tycker lite synd om h*n...

• camomille

min son hickade jättemycket i magen, han fortsatte även att hicka mycket i några månader efter att han kom ut.

• Druttan

Ettan hickade ofta, nästan så jag blev orolig att det var för ofta. Tvåan har inte börjat än (är i v34)

• highfive

min dotter hickade nästan jämt, haha! även när hon kom ut fortsatte hon hickandet

• 13Januari

3-4 gånger om dagen typ Är i v. 35

Svar på tråden Hicka ofta?