• Anonym

    Hur vanligt är det med konkelbär?

    Usch. Min kille har massor av små konkelbär i sitt rövhår. Tycker det är rätt oläckert med dessa små "prydnare" men han säger att det är helt normalt hos killar som är håriga i baken. Enligt honom är det nästan omöjligt att inte få det och han säger (lite på skoj) att han är stolt över sin odling?

    Finns det några fler med erfarenheter på området?

  • Svar på tråden Hur vanligt är det med konkelbär?
  • ConeVillage

    Anonym:

    smegma som produceras från talgkörtlar som sitter under förhuden.

    Om man då slarvar med sin hygien så bildas bakterier....
    Som kallas "flensost"

  • Anonym

    Nu är det inte så att min kille går runt och luktar skit. Där går gränsen till och med för honom, men det var i samband med sex som jag såg OCH kände lukten av "bären". Blev ingen fortsättning efter det kan jag lova. Har bett honom att tvätta sig extra noga mellan skinkorna nästa gång han dushar så jag hoppas problemet är löst, men den som väntar får se (och lukta ;)

  • ConeVillage

    Jag vill inte på något sätt göra ett påhopp om hans konkisar...

    Men jag har svårt att föreställa mig (på riktigt) HUR han slarvar?

    Torkar han sig så slarvigt, att han sätter på sig kallingarna med avföring kvar i baken?

    Eller är han så fantastiskt hårig i baken?
    Om ja, då är man väl själv extra medveten om det, när man torkar sig.

    I ärlighetens namn, så trodde inte jag att det existerade på riktigt att folk gick runt & hade konkelbär.

  • chess1979

    hahahahah, fy vad äckligt, men hur kunde ,du se och känna luckten av det ts ,

    tror att jag skulle sklija mig om min man hade det

    nä skämt åt sido han torkar sig inte riktigt och hur är det med hans dusch vanor? duschar man  regelbundet så fastnar det inte avföring där


    (gamla jerkvall79)
  • Anonym

    håller med dig "Conevillage"
    det här verkar en aning extremt? verkar som om han torkar på fel ställe, för en normal människa lämnar inte arslet otorkat och smutsigt. och är man fantastiskt hårig i baken så borde man ännu mer vara angelägen om att verkligen se till att det bli rent.. för att man vet att det annars e lätt hänt?

  • twentyone

    haha..jösses..men alltså.. hur VET ni om era killar har det eller ej?
    Jag kollar minsann aldrig min sambo i arlset, eller känner för den delen heller..haha. Tack och lov ;)


    Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
  • Anonym (!!!)

    Hela grejen med konkelbär är väl inte att det är avföring, utan ludd från kalsongern som sätter sig i håret!! Samma sak som navelludd typ.. Sen kanske det finns dom som inte torkar sig i arslet men dom flesta (håriga) män har detta bekymmer..  

  • fisbubbla

    Ang. flensost så vet ni väl att det inte bara är killar som kan få det? Smegma bildas under förhuden på killar och mellan blygdläpparna på tjejer. Verkar inte vara många som vet om det

Svar på tråden Hur vanligt är det med konkelbär?