• Strawbaby

Skicka blomsterbud...?

Jag och min sambo har sagt att vi inte ska köpa några födelsedagspresenter till varandra utan spara pengarna till bröllopet istället. Men jag skulle vilja skicka blommor till honom när han är på jobbet, är det möjligt att skicka till en arbetsplats? Har aldrig skickat blommor förut, hur går det till?

• Svar på tråden Skicka blomsterbud...?
  • Novus

Kolla bara vilka tider de levererar. Vet vissa ställen här i stan som inte gör det förren tidigast kl 17. Så går han dagtid kan det ju kanske bli problem

• mrskensington

Jag tror det finns en hemsida där man kan skicka tårtogram, har glömt adressen bara.

• Salt Groda

En annan rolig sida är gottogram.se . Där kan man skicka godis till folk, mest choklad tror jag men även lite andra saker.

Jag har även använt bluebox.se som är en presentbutik på nätet.

• Strawbaby

Tack för tipsen...!!! kanske det blir lite godis istället Någon som har beställt gottogram och kan säga om dte är bra eller dåligt?

• Smajla
    Strawbaby skrev 2006-10-05 11:17:24 följande:
    Tack för tipsen...!!! kanske det blir lite godis istället Någon som har beställt gottogram och kan säga om dte är bra eller dåligt?
    Har använt mig av gottogram flera ggr och funkar jättebra!
    //Smajla
  • Strawbaby

Smajla:

tror du jag kan skicka ett gottogram till min sambos arbetsplats, trots att han inte har någon "egen" adress dit utan skriva företagets namn och hans namn under??? Jag förstod det som att man inte kunde skicka till en specifik dag, stämmer det?

• Smajla

Oj, ursäkta, såg inte ditt inlägg förrän nu men hoppas att det fixade sig. Jadå, tror absolut att du kan göra det men kan tänka mig att du redan testat nu.. Nej, gottogram vill inte garantera till en viss dag.

//Smajla
  • Strawbaby

Smajla: Min sambo fyller år om en vecka och jag har inte bestämt något än...

Har däremot provat att skicka gottogram till 2 pers och är jätteglad för tipset om den sidan!!!

Tänkte gå till en blomsterhandel och höra, de måste ju veta om det är möjligt att skicka till honom...

• Karli

TS: Klart du kan skicka blommor till hans arbetsplats
    Sånt pysslar vi med dagligen (har egen bl.affär)
    Avgiften som är utöver blommorna är förmedlingsavgift och budavgift. Men jag tycker att 120:- lät dyrt,men visst det varierar ju beroende på vart mottagaren bor o.s.v
    Kolla även Euroflorist.
    Lycka Till!

• Smajla
    Strawbaby - det funkar fint att skicka blommor till hans arbetsplats, jag har fått blommor på ett kontor där jag jobbade en gång och det funkade alldeles utmärkt.
    //Smajla
Svar på tråden Skicka blomsterbud...?