Hej hej! På bäbismarknaden finns såååå mycket så man blir alldeles snurrig!! Finns så otroligt mycket onödiga grejer men här är några saker jag inte hade klarat mig utan:
Blöjor (såklart), Inotyol salva (den bästa mot röda stjärtar),
bebistops (stora tops att rengöra naveln med), bh-inlägg, bröstpump (apotekets billiga funkar utmärkt), en RIKTIGT märkes amnings BH (unna dig en dyr å ingen från H&M) massor av handukar,trasor eller filtar som man kan ha som kräkstorkare
bäbisborste (min dotter hade iofs massor med hår), nagelsax (en särskild för bebisar), febertermometer (för rumpan) och snorfrida(typ världens bästa uppfinning för förkylda bebisar) i klädväg ska du satsa på många omlott kläder som bodys och tröjor! Det är opraktiskt och bebisar hatar när man drar nåt över huvudet!! Kommer inte på nå mer just nu....Hoppas du fått lite tips på vägen! P.s vagnar, skötväskor, bärselar, hoppgungor mm. är bästa att fynda begagnat på blocket.se tex. eftersom det används så kort tid så är det onödigt att lägga ut en massa tusenlappar på sånt som inte ens hinner bli slitet!! Lycka till!