Er snyggaste lampa/drömlampa
Någon mer som älskar lampor? Vill se era favoriter!
Jag är själv väldigt förtjust i moderna färgglada varianter... vilket kanske syns om man kollar in bilderna från vårat hem.
Någon mer som älskar lampor? Vill se era favoriter!
Jag är själv väldigt förtjust i moderna färgglada varianter... vilket kanske syns om man kollar in bilderna från vårat hem.
Håller just nu att titta på belysning till vårt hus och jag skulle gärna vilja ha nedanstående lampor (men det kommer att bli på tok för dyrt att köpa samtliga):
- spotlights från Modular ("Normad" tror jag att de heter)
- LIV (Jonas Bohlins lampa)
- Rosy Angelis (FLOS)
- Random Light (Moooi)
LIV- är det den med ballerinakjolen? Supersöt!De andra är också jättefina. Attans att alla snygga lampor är så dyra.
roomservice.blogg.se/lampor_lampor_lampor.html är en sida med ganska många snygga och coola lampor. Blev helt förälskad i bilderna på utebelysningen Moonlight Kugel
Min favvolampa som jag investerat i är PH5. Inte bara snygg, utan den *bästa* matbordslampan. Är lite förtjust i Ikarus också...
Frågvisa! Japp- "LIV" är lampan i tyll. Det ÄR dyrt med snygg och bra belysning, men å andra sidan tycker jag att belysningen gör otroligt mycket för inredningen. Kan jag bara övertala min man så kommer vi att köpa golvlampan från FLOS (Random Light från Moooi verkar han nästan ha gått med på redan ).
Min favoritlampa är den vi har i hallen, bilder finns i galleriet.
Min drömlampa är "Nightfly". Det är förresten min moster som designat den, om jag får skryta lite
www.inreda.com/index.asp&artg=&ANCHOR=1596