• Nilla74

Det finns väl ingen snygg OCH billig soffa... eller?!

Någon som vet?

• Svar på tråden Det finns väl ingen snygg OCH billig soffa... eller?!
  • Birgitta2

Vad menar du med billig?

• Svobbe

Och snygg, för den delen...

• SeTa

Jag letar oxå soffa! Max 15.000!

• jezzzica

jag tycker vår soffa är ganska snygg faktiskt och den var billig :) Eller det ju iof vad man jämför med.. men 7000 kostade den...det är en ikea mysinge

• Birgitta2

Vi har ju www.nickesmobler.se i Malmö. Snygga soffor, soffgrupper, hörnsoffor. Kolla där. Bor ni i Skåne är det väl värt. Vill man ha tygsofforna i skinn blir det lite dyrare, men de är fortfarande mycket prisvärda.

• LPW

Undrar också vad som avses med "billig"?

• Nadia

Det finns jättefina soffor som är överkomliga. Men svårt att veta vad billigt är. Det är ju olika. Men ok. 15000 max. Kolla www.em.com

www.folkhemmet.com

Deras divaner är gryyyymt mjuka och sköna. *sömnvarning*

• CeeJay

åh shit pommesfrites - jag köpte mina soffor på MIO för några år sedan och fick både en tvåsits och en tresits för ca 7000.. Men då valde jag grått konstläder vilket iofs är as-praktiskt nu när vi har småbarn...
    Längtar drömskt tills barnen blir stora och jag äntligen kan få en fin tygsoffa

• Zemiramis

Vi köpte en grå hörnsoffa på mio. den gick väl på 7-8000:- tror jag. Det var inte mer iaf. Den köpte vi för c:a 6 månader sedan.

• Nilla74

Nja... typ soffa + fåtölj för 10000 hade jag nog tänkt. Eller typ. Snygg är självklart en smaksak

Svar på tråden Det finns väl ingen snygg OCH billig soffa... eller?!