Via Sensitive
Viva har utvecklat marknadens bredaste sortiment av oparfymerat tvättmedel. Det passar dig som har känslig hud, allergi eller dig som bara vill välja bort parfymen. Via Sensitive finns som pulver och som flytande tvättmedel för både färgade och för vita kläder. Samtliga produkter i Via Sensitives sortiment rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet. går även bra med deras
Comfort Sensitive: Comfort Sensitive är precis som Via Sensitive utvecklad för dig med känslig hud eller som kanske inte tycker om parfymerade sköljmedel. Comfort Sensitive är 100% fritt från parfym och färgämnen och rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet.
Ariel Sensitive innehåller inte parfym och rekommenderas av Astma och Allergiförbundet. Ariel Sensitive kan användas till alla plagg som tål maskintvätt och finns i både pulver och flytande form. Rekommenderas til vit och ljus tvätt.
ariel finns även i Color
Till sidans innehåll
Mat & inspiration Butiker & varor ICA Kort & bank Kundservice Min sida Om oss Corporate information Mina butiker Mina erbjudanden ICAs egna varor Sortiment Varumärken Tryggt att veta ICA Gott liv Spåra ditt ICA Kaffe Historik Reklamfilmer Sök butik Sök butik via karta Våra olika butiker ICA Nära ICA Supermarket ICA Kvantum Maxi ICA Stormarknad Service i butiker Vänliga varor Uttagsautomat Ombudstjänster Tapp bensin Logga in
Till min sida Till banken Personnummer
(10 siffror)
Skona ? för miljön
Skona är ICAs miljövarumärke för tvätt- och diskmedel, papper, rengöringsmedel och städprodukter. Samtliga produkter är framtagna för att minska miljöpåverkan, hålla hög kvalitet och uppfylla kriterierna för miljömärkning (Svanen eller Bra Miljöval). För ett mindre antal produkter i Skona-sortimentet saknas kriterier och dessa produkter kan därför inte miljömärkas. Ett par av produkterna är även märkta med Astma- och Allergiförbundets Svala, vilket innebär minskad risk för överkänslighet när man använder dem.
Skona bäst i test
Skona tvättmedel kulör blev "bäst i test" när sju av de mest sålda kulörtvättmedlen testades av konsumentprogrammet "Plus" i maj 2006.
I konsumentprogrammet "Plus" prövades fläckar av rödvin, mjölk/kakao, blod och sot/olja. Resultatet visade att Skona var klart bättre än alla andra på mjölk/kakao och något bättre än de andra på övriga fläckar.
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=590101&lid=puff_590185&lpos=lasMer
de tycker jag är de bästa eftersom jag allergi för utslag klånda på hela kroppen om det inte är bra tvättmedel eksemhud
men de här är kannos bra =)
Jag tål inte några andra