• vadskajaghetadå

fler som köpt rustas batterier?

min kamera vägrar ta mer än 5 kort med dom, sen dör den
    jag trodde kameran var trasig så jag har börjat fundera på ny, tills en tjej här sa att det var likadant med hennes batterier..
    dessa är blå-gröna...

• Svar på tråden fler som köpt rustas batterier?
  • flowergirl

tror min pappa köpte de och sa att de var jättedåliga

• giz

japps dom batterierna håller inte ens för trollets leksaker (fischer price) duger att ha i köksklockan eller tv-dosan.......

totalt slöseri med pengar trots att dom var billiga.
    min pappa köpte såna till sin digi...2 kort kunde han ta sen var det kört....efter det så är kameran knäpp oavsett vad han använder för batterier........
    smartast är att köpa laddningsbara batterier till digin och då dubbelt så man alltid har frächa

• Agneta jkpg

tycker att det mesta man har köpt på Rusta inte har hållt nån större kvalité, bla köpte vi några skruvmejslar som gick isönder meddetsamma när man drog i skruven. Har inte provat batterierna dock..........

• Blixten

Sannispannisen:
    Är det en digitalkamera? Kolla då så att batterierna är alkaliska annars kan det vara problemet....

Det är lågprisbatterier = du får vad du betalar för helt enkelt. Vill du ha kvalite så får du punga ut med trippelt så mycket för varta eller duracell. Jag kan tipsa om bra och billiga batterier som är Clas Ohlson egna. De funkar för mig.

• vadskajaghetadå

tack ska ni ha...

hm..AA står det..kanske de inte är alkaliska..

ska köpa batteriladdare & batt..den gamla har precis kört slut dig

• Blixten

Kan tillägga att AA har inget men alkaliska att göra utan det är en beteckning på batteristorleken/typen. De brukar även kallas R06 eller LR06...

Det står om batterierna är alkaliska eller inte med pyttetext

• Glad i hågen

Vi har köpt många grejer på Rusta som är skräp. Vi har gått tillbaka med en del, och ingen har verkat det minsta förvånad. Vi har fått en ny eller pengarna tillbaka varje gång. Men vi har inte så stort förtroende för rustas prylar mer.

• Blixten

Det bästa är väl med den självuppblåsbara madrassen som inte ville släppa ut luften igen När vi gick tillbaka o klagade så tyckte hon att vi skulle packa ner den igen...Ja, ja, men hur får vi ner en uppblåst madrass?? Hallåååå!!!

Deras jullampor som vi köpte till halva priset (efter jul) har hittills fungerat.

Svar på tråden fler som köpt rustas batterier?