Inlägg från: ying yang |Visa alla inlägg
  • ying yang

Höftledsoperation på hund...

Våran hund ska genomgå en höftledsröntgen då han visat tendenser till att halta och ha ont i höfterna ibland.
    Jag undrar, ni som haft detta problemet på er hund och gjort en höftledsoperation,var den komplicerad? (operationen) och hur mycket fick ni ungefär betala för den?

• Svar på tråden Höftledsoperation på hund...
  • ying yang

Vi har Agrias försäkring nu,vet inte om den täcker det...då skulle de ju bli kanske 40 000 kr nästan om det kostar så mycket. Låter väldigt dyrt, visst vet jag att de inte blir billigt med 40 000

• ying yang

Vad räknas som hög ålder? Våran är 4 år,inte så gammal och har aldrig visat problem med höfterna förräns nu lite, så hoppas det inte är så allvarligt men man vet ju aldrig.

• ying yang

Kalina, nej vi ska göra en röntgen,så vi har inte gjort den än. Somsagt han har inte visat några problem tidigare, jo i sommras en gång men då hade han en inflammation och va lite svullen och fick feber men vetrinären sa den skulle gå om sanbbt och det gjorde den. Sen har han haltat lite då och då, men ändå kan han springa och kuta runt så jag vet inte riktigt. Han kan ju ha sträckt sig också eller fått nån muskelinflammation, man vet ju inte, men lika bra att göra en röntgen, men jag tänker ju det värsta givetvis.

• ying yang

Tack Kalina, ska jag göra

Svar på tråden Höftledsoperation på hund...