hur gör man???
de är så att ja för några månader sen flyttade ihop med min kille han har ett barn sen tidigare som är 4år gammal. Han bor hos son pappa varannan vecka från fredag till tisdag. Men han mamma är lite konstigt. hon säger till sin son att hennes kille är sonens pappa så när biopappa ska hämta sin son så säger han aldrig pappa utan säger hans namn o de är samma här då är de pappa o sen hans namn. Ja försöker få honom säga bara "pappa" för han är din pappa nej mamma säger att hennes kille är min pappa. Han är ju bara 4 år hur kan hon göra så här mot han? Ja är utbildad barnskötare ja vill detta barn hans bästa o mamman använder han som någon leksak ju. O min kille sonens riktiga pappa har inget att säga till om alls ju. Varje gång sonen har vart här så frågar hon ut han om allt. Så när han kommer hit så vägrar han svara på hur e är hos mamma för han blir alltid utfrågad. Ja älkskar detta barn som de vore mitt egna o här har vi fått in rutiner men så fort han åker till mamma så blir han ju spilltrad han vill inte en hem till henne hon måste muta han. Så fort dagen kommer så säger han ja vill stanna här längre. Va ska vi göra någon som ha bra tips???