• Kenny Larsson

    Vart är alla pappor och blivande Pappor

    Hejsan. jag tycker vi fixar en grupp där pappor framföralt ska skriva lite.
    För jag tycker att vi verkar vara lite tysta av oss eller vad tycker ni skälva?
    Jag väntar iaf barn å den ska komma i april.
    Så skriv på bara.

  • Svar på tråden Vart är alla pappor och blivande Pappor
  • cruZZe

    Tjaa vad ska man skriva tro?

    Heter Magnus, är 34år. Har varit tillsamans med min fru i 10år och gift i lite mer än ett år. Vi har 2 döttrar som är 2år och 9månader. Intressen är bilar (BMW), hembio och datorer. Har häcken full numera med jobb, barn och avancemang inom företaget.

  • ChristianH

    Får väl hänga på tråden och hojta lite.
    Fick min lilla dotter den 24 okt.

    Sitter hemma och grunnar lite på att det finns väldigt många timmar på dygnet....

  • Buppsen

    Tjenare! Jag har en liten dotter, som snart är ett helt år! 15 Januari är det dax för tårtan!!
    Nån som tänkt på vad fort tiden egentligen går? =)

  • ejda

    jovars.. tiden går sjukt fort.. min son fyller ett i morgon.. firade honom i går med tårta och grejer.. hehe.. stört.. :)

  • svartebrandt

    Pappa här med och det är mitt första biologiska barnet. har annars en dotter hemma med min sambo men den har en annan pappa.

  • hico

    Tjena grabbar! Är ännu en blivande pappa på 23 år.. bebis är beräknad till 15 december, alltså i skrivande stund om 4 veckor. det känns grymt spännande och lite nervöst! =) har varit och skrivit på papper om faderskap & gemensam vårdnad idag, så nu har jag en mindre sak att bocka för. ha d bra gubbar

  • svartebrandt

    vi får bebis i mars.
    det ska bli kul för mig att vara pappa.
    Hur känt det du ska vara pappa?

  • Pappa Mattias

    Jag är 28år och har fem barn.Är helt tokig i gamla bilar och prylar.

  • Patrik 24

    Halloj alla Pappor

    Putte här Pappa till lille Jonathan på 1 år
    Gift med Emma (Fotograf Karlander) här på FL,Emma har 2 pojkar sen innan Fredrik 9 år o Hampus 6 år
    Jag jobbar på en Däckfirma som har Väldigt mycket och göra nu

    KOllar in igen en annan dag

    Ha det kalas

    Putte

  • KaiN

    Håjt
    Poa här, pappa till Leonor 11 månader. jobbar som persolig ass på ett hem för utvecklingsstöda ungdomar, men nu är jag pappaledig och stormtrivs med det =)

    Ska gifta mig i påsk med min Sofia
    mina intressen är sport i alla former, egen träning och att vara ute i skog och mark

  • Disarmed

    Hej! Är ganska nyinflyttad till Malmö. Väntar barn med min tjej till sommaren. Skulle va trevligt att komma i kontakt och träffa andra män som typ är i samma situation som jag, d v s blivande pappor el pappor . Hör gärna av er!

  • blåfläck

    Hej, hej!
    PLastpappa till Oscar (snart 6), pappa till Lucas (snart 1) och blivande ppap till Linus (feb/mars). Är helt föräldraledig nu och fram till september. Frun är också hemma, så det är familjeliv för hela slanten.

Svar på tråden Vart är alla pappor och blivande Pappor