Inlägg från: Vårkänslor |Visa alla inlägg
  • Vårkänslor

Barnmat

Ja måste fråga en sak!.. Idag så gjorde jag mat till min lilla Adrian .. Jag kockade kyckling, ärtor och morötter och så kockade jag fullkornspasta så skållade jag en tomat och så hade jag i majs.. Mixade allt.. Han tyckte om det jätte mycket!.. Efter en timma eller två så kom allt upp!.. Jag har aldrig under denna tid sett en sådan spya från min lilla lilla kille.. Han är 7 månader.. Var det nått jag gjorde fel?.. Hjälp??

• Vårkänslor

The Bumblebee Jag har ju tidigare använt burkmat.. Då har alla ingredienser förutom fullkornspasta och ärtor funnits med.. Igår när han åt det så tyckte han om det jätte mycket.. Men idag, så fick han kvälningar när han åt det... Ja får nog slänga all den där maten då.. Hehe.. Ja gjorde så himla mycket!.. Men det är väll så när man inte har testat innan..

Ska nog följa era råd i detta forum!
    Tack så jätte mycket för era svar!

• Vårkänslor

Hej hej!.. Ja funderar på att kocka köttfärs till min lilla kille på snart 8 mån.. Kan man kocka köttfärs?... Hur i såfall?

• Vårkänslor

Hallå! =D Idag tänkte jag testa ägg för första gången... Hur gör jag?

• Vårkänslor

Tinuska Tack så mycket!.. Blev inget ägg idag.. Gjorde spenatomelett istället.. Hehe.. Gick lite trögt att äta =P

• Vårkänslor

Hallå! Idag tänkte jag laga nått som även min son på 8 månader kan äta.. Finns det nått spec som e bra att börja med??

Svar på tråden Barnmat