socionomer, lön?
Vad jobbar ni med utbildade socionomer?
Vilken lön har ni?
Hur tror ni att arbetsmarkanden kommer att se ut i framtiden?
Vad jobbar ni med utbildade socionomer?
Vilken lön har ni?
Hur tror ni att arbetsmarkanden kommer att se ut i framtiden?
Jag undrar också, då jag sökt till socionomprogrammet!
Hej. Jag är själv socionom och tror nog att framtiden ser god ut. Ni kan klicka på världens längsta länk nedan
, skriv i socionom och klicka ok så får ni massa info! afi3.ams.se/afi3_portal/PortalHandler.asp
Såg nu att länken inte alls blev lång när jag skickade det. Konstigt! Den var superlång när jag kopierade den och klistrade in den - spelar dock mindre roll - den fungerar
Jag är socionom och jobbar som soc sekr med ekonomiskt bistånd. Tog examen jan -03 och har haft en fast anställning sedan dess. Ingångslönen var 19 500 kr, nu har jag kommit upp i 21 190... I min kommun har alla socionomer med myndighetsutövning ett lönetillägg på 400 kr så det gör att jag totalt får en lön på 21 590.
Jag jobbar på mitt första socionomjobb och har 20 500 kr i lön. Jag tog examen i juni och har jobbat sedan slutet på juni. Är i en liten kommun med få socialsekreterare så jag har hand om alla typer av ärenden som blir aktuella.
vad är ert drömyrke?
Jag jobbar som socialsekreterare inom ifo och fick 21 000 kr i ingångslön när jag började arbeta för 4 månader sedan.
Det är ett tungt jobb med högarbetsbelastning och mycket ansvar så jag tycker lönen är på tok för låg.
Jag jobbar idag som soc-sekr och har 24 300 i lön.. tog min examen 1999. Har dock precis fått ett nytt jobb som samordnare och då kommer kag ha 27 500 i lön....
Jag jobbar som kurator och har fn 25200 i lön, men på mitt nya jobb får jag 27 000.
Vilket jobb är det isalisa?