• jagäraf

Mamma Mia - "skymd sikt-biljett"?

Jag har beställt biljetter till Mamma Mia och det enda alternativ som fanns var "skymd sikt-biljetter". Är det någon här som sett musikalen med just denna sorts platser och vill berätta hur mycket man ser (om man ser nåt överhuvudtaget)?

• Svar på tråden Mamma Mia - "skymd sikt-biljett"?
  • Linda1976

Risken är att du sitter halvt bakom nån pelare eller så, eller så att du ser scenen väldigt snett.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Nyfiken gul

musikalen går på cirkus i stockholm och där finns det pelare som man kan ha delvis framför sig eller brevid sig... även viss typ av läktarräcken kan vara i vägen en smula...

samt att du givetvis kan sitta dumt till pga placeringen i lokalen , du kan sitta o se scenen snett tex..

• jagäraf

När jag beställde biljetterna så såg jag att platserna ligger på höger sida vilket kan innebära att man inte ser hela scenen. Jag tycker de borde bygga teatrar och likn så att alla ser någorlunda bra. Men, å andra sidan, jag fick 4 bilj för nästan samma pris som en bilj på parkett. Man får väl det man betalar för.

• Royalisten

När jag var på mamma mia fick jag sitta lite snett högt bakom en pelare trots att biljetten kostade 565 kr eller vad det var...Men man såg hela scenen ialla fall tror jag.Musikalen var helt otrolig!Vill se den igen!!Bästa jag någonsin sett.Hela publiken stod upp på slutet!

• hatifnattarna

Då jag såg musikalen så gjorde jag det med en pelare som delvis skymde sikten, men kan inte påstå att det precis störde mig heller. Det låter värre än det är i verkligheten.

Annars är det en kanonföreställning! Man var ju helt salig efteråt

• jagäraf

Jag är så förväntansfull! ABBA har betytt massor för mig under min tonårstid och även mina barn gillar dem. Nu ska vi ändå till Sthlm just den novemberhelgen (matmässa i Älvsjö) och då fick jag ett infall och kollade om det fanns biljetter kvar och det fanns! Fast alltså bara de lite "sämre" Men - det är kanske sista chansen nu, musikalen läggs ned vid årskiftet vill jag minnas.

• jagäraf

Tack för era svar förresten!

• jagäraf

Haha, det lät inget vidare alls! Jag såg Magnus Uggla på Hamburger Börs för 7-8 år sen och då var det också en pelare som stod lite illa till...

Det finns "hör-biljetter" på Cirkus, det kanske var en sån biljett din pappa hade, kidA?

Svar på tråden Mamma Mia - "skymd sikt-biljett"?