• HelleGbg

vad kan min sons namn kosta att tatuera?

Hampus heter sonen,och hade tänkt att tatuera in det...men vad kan dte kosta med vanliga normalstora bokstäver? nån som har tips var? tänkte kombinera det med min tatuering jag redan har i svanken(tre möss) och sätta hans namn ovanför eller nåt,,någon med bra tips eller ideér? pris info??

• Svar på tråden vad kan min sons namn kosta att tatuera?
  • Maroschka

Jag gjorde en tatuering med Jakobs namn och ett litet litet kinatecken under. Svarta bokstäver. Kostade 700kr

• HelleGbg

tittade in i ditt galleri för att se om du hade den på bild... men de hade du ej..

• Multivitamin

de beror ju vem du går till och hur stort du ska tatuera, dom sätter ett pris när du e där och visar hur stort o så du ska ha..

• HelleGbg

ok,så stort som möjligt och runt tusingen..... kan man få nåt för det??

• YeahYeahYeahs

En tjej här på FL..hennes kille jobbar som tatuerare i gbg kolla med henne(vattenbalongen) Lycka till

• Trossens mamma

mitt galleri så ser du en för tusenlappen. 100 euro gav jag- 1000 kr. (Åland)

*Trossen skall bli storasyster om allt går bra*
  • Mikaelin

En kompis tatuerade in Andreas i skrivstil hon fick betala 1200 här i sthlm.

• CherstinBovington

Kika på min Angelina tatuering. Jag betalade 800kr för den, men det är en cover up på min dåliga Angelina tatuering jag hade innan.

Svar på tråden vad kan min sons namn kosta att tatuera?