• Anonym

Eskorttjej?

Undrar om det finns nån här som jobbat (jobbar?) som eskorttjej i sitt förflutna?

Jag har nämligen gjort det (i ½ års tid för några år sedan). Och nej, jag varken är eller har varit nån knarkare el. dy och jag är inte särskilt stolt över mitt "jobb". Men, alla har vi våra skäl till saker och ting.

• Svar på tråden Eskorttjej?
  • Anonym

Jag har också gjort det.Slutade för 4 år sedan och höll på i 2 år.

• Anonym

Anonym:

TS här.
    Trodde jag var helt ensam om detta, iaf på ett sånt här ställe... ;( Och jag bara väntar på att "min lämplighet som mamma" skall ifrågasättas av alla som läser detta.

Får man fråga hur du "marknadsförde" dig själv? På nätet? (Det gjorde jag) Och höll till precis överallt utom hemma hos mig själv.
    Känner du ångest och ånger? Själv är jag väldigt, väldigt kluven.
    Vet nån om ditt förflutna? Jag har berättat det för min nuvarande och han tog det förvånansvärt "bra", iaf vad han visat gentemot mig... :/

• Anonym

Nej du är inte ensam...INGEN vet om vad jag har gjort och det är det som är det jobbiga ibland-att verkligen inte ha någon att prata med om detta.Jag höll också till på nätet men ringde även till telefonlinjer och fick tag på folk.Jag ångrar på ett sätt det jag gjorde men samtidigt så trivdes jag faktiskt(hur konstigt det än låter) med det livet.

*kollar 100 ggr innan jag skickar iväg detta att anonymknappen är ikryssad*

• Anonym

Är bara lite nyfiken..
    eskortservice är det sex också eller är man bara sällskap? Jag har strippat för en tv engång =) Fick alltså en tv...

• dofsan

svarar du dig själv eller.........??????

• Anah

*tröga anah* hur skulle hon svara sig själv??

• Anonym

Anonym Idag 22:27 - NR: 1316213 :

Jo, det som är det märkliga är just att jag inte känner mig mer äcklad över mig själv än jag gör. Jag menar, ens kunder var ju mestadels vanliga Svenssons i alla åldrar (mest yngre faktiskt...)
    Jag har känt mer ånger när jag vaknat upp brevid ett skabbigt one-night-stand faktiskt.

Anonym Idag 22:29 - NR: 1316229 :

Att jobba som eskort innebär i 999 fall av 1000 att man har nån form av sexuellt umgänge med sin "kund". ;(

dofsan:

Nej, jag för ingen monolog.

• Anonym

Jag känner mig inte heller äcklad men jag vill heller inte att mina närstående ska få veta...Dessutom så var det precis som du säger mycket yngre killar som faktiskt såg riktigt bra ut!Det är en hemlig del av mitt liv men ibland är jag faktiskt sååå rädd att trilla tillbaka för pengarnas skull...

• Anonym

Anonym Idag 22:47 - NR: 1316374

Jo, är rädd för det jag också... att folk i min närhet skall få veta. :(
    Detsamma gäller det där om att "trilla dit" igen. Jag skulle dock aldrig göra det om jag hade pojkvän och sen är jag skraj för att folk skall olämplighetsförklara mig som mamma... Men det är ju faktiskt så att de flesta eskorter är som vilken tjej som helst, bortsett från att man bär på en mörk hemlighet. INGEN som skulle se mig nu skulle ens i sina vildaste fantasier kunna ana vad jag gjort...

• Anonym

Anonym Idag 22:50 - NR: 1316396 :

Nej, det är väl samma sak som prostitution. Enda skillnaden är väl att man inte går på gatan, utan att allt går väldigt "snyggt" och diskret till.

Svar på tråden Eskorttjej?