• Plättis

Semper ersättning!

Hejsan!
    Min son äter tillägg och ammas, men det blir mest tillägg eftersom han kräver mer än vad jag kan ge honom!
    Nu undrar jag om det är någon som vet vad det är billigast att köpa sempers ersättning, eftersom det går åt ett paket på tre fyra dagar!
    Jag har köpt på en ica affär där det kostar 59:-/paketet.
    Tacksam för svar!
    Kram!

• Svar på tråden Semper ersättning!
  • Sofie1979

Willys, Ica Maxi brukar vara billigare än vanliga Ica butiker. Men willys är nog billigare, Lidl kanske har Baby semp vet att de har vanlig välling

• Sara 1981

ingen aning, men jag ger Nan för de är mer skonsamt mog magen o emilia har fått detta sen hon var 1 mån, nu är hon 5 mån o aldrig haft problem med magen o så.

men kolla på willys de brukar vara billigast iaf i matväg.

• Freiya

japp willys e billigare. iaf med NAN, det ger vi lillan. den kostar 49 där istället för typ 59..å lidl har bara semper, men dom e inte så mycket billigare där.

• sophia77

Kolla med Netto.
    Vi har hittills bara köpt den färdigblandade (NAN) i små tetra pak och de kostar 6 kr, dvs 1 kr billigare än vår Maxi.
    Kan ju hända att även den man blandar själv är lite billigare.

• Linakinn

Jag tycker det är konstigt att det inte finns större paket? Min får också nästan bara tillägg och jag skulle vilja kunna köpa 10 liters-förpackningar... Minst!

• Tindra75

varför semper?
    nan är bättre då luktar inte spyorna!

• Valkyriia

Tycker oxå det e konstigt att man inte kan köpa större förpackningar av ersättningen i början, det är ju först när de blir äldre (tror det e från 8mån) som man kan köpa de där stora förpackningarna. typ 20l för 149kr.. Nu köper vi 10liter från 6månader (mild välling, semper) och de kostar 119 på Maxi..

• snoopy1

Har hört att ersättning är superbilligt i Finland. Om du har vägarna förbi så....

• NicoleSthlm

Tindra: Hehe med Semper luktar spyorna och men NAN luktar bajset

Men till saken ist! Här hos oss på Värmdö så är Willys dyrare på NAN än vad Coop Forum är... skumt tycker jag!
    Personligen tycker jag bättre om NAN, snällare mot magen....

Mamma till Emilia 060707
Svar på tråden Semper ersättning!