störtblödning!
Är i slutet av vecka 8 och har haft bruna flyningar i 1 månads tid. 2 gånger har jag fått blodblandade flytningar och 1 natt en rejäl blödning. Har gjort 2 VUL där man sett foster o hjärtaktivitet (även efter blödningen) och allt såg ok ut. Man kunde inte fastslå var blödningen kom i från. Har varit rätt lugnt nu de senaste dagarna. För ca 1 timme sen började dock en rejäl störtblödning, kom utblandat blod i toastolen och som vid rejäl mens på pappret. Det fortsätter ännu. Hade först lite starkare molvärk men det har lugnat ner sig nu.
vet egentligen inte vad jag vill med denna tråd. I morgon bitti är det telefontid så då ringer jag för att få ett VUL så snabbt som möjligt. Undrar bland annat om man märker av att det är ett missfall "på riktigt" denna gång, ja menar, fostret borde ju vara så pass stort att det syns antingen i pappret eller toastolen i så fall... ?
Ni som fick mf i ve 8-9, hur gick det till?
Har inte haft nån "stark" graviditet på så viss att jag haft mycket symptom o så men var illamående och utan matlust ett bra tag, detta försvann dock helt för nån dag sen. Nu har jag bara känt av ömma bröst och finnar i ansiktet.