störtblödning!
TS:Ditt foster bör inte vara 2 cm,utan snarare 8-14mm.
Jag har haft flera missfall några i v.8 och tro mig det ska komma mer än bara blod!
Kan du inte ringa gynakuten och be om att få komma in?
TS:Ditt foster bör inte vara 2 cm,utan snarare 8-14mm.
Jag har haft flera missfall några i v.8 och tro mig det ska komma mer än bara blod!
Kan du inte ringa gynakuten och be om att få komma in?
Bör tillägga att jag är gravid och att jag har haft flera stora blödningar och varit på flera VUL där man sett att fostret växer som den ska och att hjärtat pickar!
är nu i v.9+2,alltså v.10
Lycka till,hoppas verkligen att detta inte är ett missfall!
Jag har haft så stora värk att jag velat dö!!
Måste berätta lite bakgrund:
3 dagar efter att gravtestet visat pluss fick jag åka in akut med stora smärtor,eftersom läkaren inte kunde se en graviditet i livmodern utan bara en fin och tjock livmoderslemhinna,så blev jag titthålsopererad. Läkaren kunde inte se något annat än att det var en normal graviditet!
Senare upptäckte dom att jag hade UVI,och trodde att det var orsaken till mina smärtor,jag behandlades men smärtorna fortsatte bara.
Och så fort jag blödde så kom smärtor,och det blev VUL så klart och de hittade inget annat än att jag blöder från livmodertappen så är stäng och fostret mår hur bra som helst!
Än idag kan jag få tokont fast jag blöder inte (ta i trä).
Läkaren sa att vissa kvinnor kan blöda och ha jätteont utan att det behöver bara missfall!
Hur är din smärta?
Blev lite rörigt,eftersom jag hade lite bråttom! Är nämligen på väg hem,Men skriv gärna ett privat meddelandeså svarar jag när jag kommer hem!
Mina blödningar har varit mest blod,blodblandad flytningar och en gång så kom även lite koagulerat blod