• miia75

Afrika i blodet?/del 2

Hej hej!
    Min dotter är svensk/svensk, min son är svensk/gambier och så har jag en liten i magen som blir svensk/nigeriansk..

En underbart härligt "mixad" samling!

• miia75

Alyssa; Nej, jag använde ordet "mixad" pga att det blev ett jädra rabalder om denna tråd. Lite ironi, som du kanske inte förstod..
    Vad jag har märkt här på FL är att det är så otroligt mycket skitsnack om varandra. Är det verkligen vuxna människor här??

Som du kanske såg har jag en underbart dotter som är "perfekt", har en svensk pappa och jag som är svensk mamma. Men även en son som har en gambisk pappa.
    Och nej igen, jag "samlar" inte på mulatter, jag har inte träffat den "rätte" innan.

Sen tror jag att tråden handlade om afrika i blodet, och inte bara mulatter. Du vet, det finns även adopterade från afrika..

Så Alyssa, är du nöjd med svaren?
    Tack även för att du intresserar dig så mycket för mitt liv!

• miia75

Men snälla Alyssa, varför sitter du då och disskuterar i denna tråd om du nu ALDRIG skulle göra det.
    Det finns vissa trådar som inte jag gillar, och då skriver jag inte i dom.
    Jag är ledsen att du som afrikan och färgad tog så illa vid dig, men jag fasar för att min son kommer få höra mer "skit" än så, när han växer upp. Jag tycker ifs inte att jag skrivit någon skit om mina barn, utan snarare att de är mina underbara barn!

Men fortfarande handlar denna tråd om afrika i blodet.. Får jag då inte skriva i den?? 

Vem är du att bestämma över vad vi skriver? Gå du in i de fruktansvärt rasistiska trådarna som finns och ge en hjälpande hand till färgade istället för att ge skit till mig.. Jag står upp iallafall för mina åsikter i de trådarna. Och jag är definitivt inte rasist, det kan jag lova dig  Alyssa..

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2