Inlägg från: Lovely SunShine |Visa alla inlägg
  • Lovely SunShine

Afrika i blodet?/del 2

hej, hej har läst mycket av inläggen, och måste få tillägga

jag är inte här för att tjafsa men om man öppnar en tråd måste man vara beredd på
    att folk kommer och har andra komentarer, annars tycker jag att ni ska börja chatta om de är så jobbigt!
    Då både jag och min sambo båda har "afrika i blodet" blev jag nyfiken att titta in.
    Börjar läsa, när jag ser att vissa inlägg här make me sick!
    Det låter inte som att det är ett gäng mammor som sitter och pratar om sina barn
    utan det låter mer som , att ni snackar om hundar!!! Skäms!
    Min dotter har den perfekta mixen......? what??
    Eller Min som är en blandning av........ och jag hoppas nästa blir en blandning av???
    asså ni måste skämta!
    Inte nog med det, när folk komenterar blir ni arga som bin, fattar ni inte att andra kan uppfatta denna tråd som en tråd för fram avlade barn!
    Vill skriva detta ej som på hopp men nångon karnske ser vad jag vill få fram!
    ps inte alla, utan vissa!!
    Barn är barn!!!
  • Lovely SunShine

Sugarbabe: trodde att jag var tydlig, när jag skrev tidigare idag:

Det låter inte som att det är ett gäng mammor som sitter och pratar om sina barn
    utan det låter mer som , att ni snackar om hundar!!! Skäms!
    Min dotter har den perfekta mixen......? what??
    Eller Min son är en blandning av........ och jag hoppas nästa blir en blandning av???
    Så när du skriver alla vet ju, börjar jag undra! jag känner inte dig jag vet ingenting om dig /er så det ända jag vet är det som ni har skrivit!!!
    Jag komenterar det jag har uppfattat utav eran tråd!
    Man kan vara stolt över sina barn och deras hudfärg men snälla du, har du läst trådar om hur folk vill skaffa små hundar, nästa i samma stil som starten i denna tråd!
    !!!!
    Och sen tycker jag att du ska vara försiktig med att säga vad jag ska lägga ner tid på och inte !!!!
    Ni får ha det gott !!
  • Lovely SunShine
    Men snälla du, ni alla är säker jätte bra föräldrar inget tvivel
    men som jag skrev ovan, så är vissas val av formuleringar som stack i mina ögon!
    Jag öär inte rädd för att dela med mig av vad jag tycker!
    Jag är nöjd nu jag har fått mitt sagt!
    Om det är något mer så är ni välkomna att skriva i min GB!
    ps jag fattar inet varför det alltid blir så otrevligt närt man inte har samma åsikter!!
    döma hit och dit, lägg ner!
  • Lovely SunShine

Men maaxxan! Nu är ju du lite oförskämd tycker jag

vem ger dig rätten att säga vad jag gör eller inte!
    Dert var ju precis vad jag gjorde, jag 
    tittade in i den här tråden som en Afrikansk kvinna, 
    och ville lufta fram mina erfarenheter om VISSA svenska kvinnor som har
    barn med afrikaner, att det lätt uppfattas så som jag har uppfattat det idag!
    Maaxxan det verkar som du visst har problem med mig!!
    sen till alla andra som brukar vara här.
    hur sköter ni era barns hår? själv tycker jag att min dotters hår är jättesvårt att göra något med då hon har sin pappas hår.
    kom igen nu du börjar bli löjlig!
    I stockholm tex kan man gå til thaj mahall och köpa hårfett, gör håret mjuk!
    om era barn har ganska hårt o torrt hår kan det vara bra att göra en jätte lätt parmanentning för att göra håret mjukare, inte så att håret blir rakt utan mer att mjuka upp det! Det finns schampoo allt möjligt!
  • Lovely SunShine

Nä man kan ta ganska lite, ska försöka få inbilder så du kan se min hårtyp!

men när jag var liten hade jag jätte tort och jag kallar det svinto hår!!! det var nästan hårt om man inte blötte det lite!
    Så nr jag börjader fläta mig kom vi på att man kunde ta hårfett och sen föna ut året lite föriktigt och så blev det genast lätt kammat!!!
    Tänk oxå på att din dotter behöver extra vitaminer till hennes hår efter som hon behöver mer sol!
    Vitaminerna är jätte bra för både håret och huden!!!
  • Lovely SunShine

alla hårfetter luktar ganska starkt, jag vet faktiskt int eom det finns någon som inte

lugtar, när jag var lite använde jag Hair Food, som finns där man köper löshår, eller något liknande.! 
    D vitamin är något som dom små liven behöver lite extra utav efetersom sverige har dåligt med sol!!!
Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2