• ang

Afrika i blodet?/del 2

*vinkar*... kul att se en länk för godingar jag har en flicka med en man från eritrea. hon är 8 år idag och världens mest stolta storasyster.. hon fick en lillasyster i augusti, men denna gången blev det inte en brun goding utan en liten blekfis. jag har träffade en ny man när min åttaåring var liten som jag lever med och fick barn med nyligen.

(stolt mamma till Tyra 13/8)
  • ang

hej... m in flicka var jätta ljus när hon föddes, blev mörkare o mörkare och fick väl sin riktiga färg omkring 1-2 år. på sommaren är hon ätte mörk
    , men ljusare nu under vintern

• ang

här är en sommarbild på min stora tjej... vi var på semester utomlands o tjejen blir jätte mörk o fin

• ang

Hej .. min tjej har mjukt lockigt hår som jag...inget afro alls.. flätorna satt i några veckor sedan föll den ena efter den andra ur..hon har såååå mjukt hår. det slet jätte mycket på håret så det blir nog inga flätor på henne på ett lååååångt tag. jag har lovat henne att färga slingor istället

• ang

Man kunde tidigt se att min tjej inte var "vit" men det första året såg hon mer asiatisk ut.. sedan efter dryga året kunde man se det afrikanska påbrået. Alla tycker att hon är så exotisk o vacker som bebis var hon den gulligaste

• ang

Min flickas mongolfläckar försvann när hon var drygt året!

Stackars er som är sjuka.... *peppar peppar* så har vi klarat oss ..bar några förkylningar!

(stolt mamma till Tyra och Judith)
Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2