Afrika i blodet?/del 2
Hejsan, jag är inte så mycket för att skriva men jag tycker det är ganska mysigt att gå in och läsa här ibland. Jag slås av att tråden är trevlig ända tills c dot kommer med sina påhopp och dåliga energier och skapar otrevnad. Vad är det med dig? Du får ha precis vilka åsikter du vill men varför så otrevlig? Var kommer denna bitterhet ifrån? Alla håller inte med om allt som skrivs här men vi behöver inte gå i taket för det. Jag lovar dig att dina budskap går fram bättre om du pratar utifrån dig själv och inte kritiserar andra. Dina inlägg säger mer om dig än någon annan i den här tråden i alla fall, så jag undrar vad du är för en människa igentligen? Du vet, attack är inte alltid bästa försvar. Jag var också orolig innan jag fick barn .. och för all del, det är jag fortfarande. Hur kommer min son att accepteras i samhället när han växer upp? Men jag hoppas att du får samma insikter som jag den dagen du själv har barn, att det kanske inte är så illa. Folk må vara okunniga men det finns ett stort hjärta bakom.
Marie