Inlägg från: white lilly |Visa alla inlägg
  • white lilly

Afrika i blodet?/del 2

Apropå det där med att våra små har bättre skydd så måste jag tillägga det jag fick höra då min lille kille låg inne på neo. Han hade en tuff början med komplicerad grav. m.m. fick då höra av personalen på neo att hade hans pappa varit svensk så hade han inte haft lika stora chanser att klara sig, att afrikaner är mycket starkare. Tur det!

• white lilly

Hej allesammans! Läser här allt som oftast men skriver sällan.. Tyvärr. Hur har era lucior/tärnor/tomtenissar/pepparkaksgubbar haft det idag? Kevin var nisse o började skrika så fort de kom ut till "publik".

Tänkte höra lite om hur det är med er andra som inte lever ihop med fadern till barnen, de som kanske inte träffar sina pappor så ofta, hur ser barnen på dem? Kevin träffar sin pappa varannan helg, bara, o ser honom som en gud typ. Han e ju alltid snäll o den man gör roliga saker med. Medans mamma e den som tjatar o gnäller typ. Känns det igen?

Ha det gott allihop o önskar en trevlig lucia!

• white lilly

Märker ju självklart oxå hur trygg han är i mig, vi har ett jättefint band till varandra. O visst är det ju bra att Kevin har ett bra förhållande till sin far, när de väl ses. Men han ser ju inte allt det han gör som inte är bra, och försöker ju givetvis inte på något sätt ändra hans bild på pappa, det får tiden själv göra. Nä nu ska knatten hämtas hem från förskolan, till läkaren idag så det hoppas vi går bra! Ha det gott!

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2