Inlägg från: Mamma Kayla |Visa alla inlägg
  • Mamma Kayla

Afrika i blodet?/del 2

hej hej .. nu har jag hittat traden .... MULLAT.... ja .. ser inget fel i de .. tycker inte mullat e en ful beskrivning pa mixade.. blatte dock..

emm omsarelse vid 2 ars aldern,.. om det ar for medisinksa skal sovs man ner tror jag .. och nar du val traffar lakaren sa kommer han ju tala om for er hur det ska skotas ..
    som andra i traden la jag pa en himmla masa med vaselin ... 3 tuber under en vecka..sen lite mindre .. lagger fortfarande lite vaselin pa vid blojbyten vissa ggr ..

for er som undrar hur det gar till sa har jag en beskrivning i min blogg

Mamma till Liam, Noel och Damian
  • Mamma Kayla
    babydee... tycker du ska ringa och prata med lakare om du kanner dig osaker .. odenplanslakarmot, eller jakob Nathanson.. kan jag rekomendera ..

ju yngre barnen e ju battre tycker jag ,, far jag fraga varfor vanta sa lange ?

Mich.. man maste vara tva om ett sadant beslut .. om jag hade barn med en anti pappa skulle jag inte gora det... om pappan var ok med det skulle jag ..
    Men om jag enbart sjalv skulle fa besluta.. Ja det skulle jag ..
  • Mamma Kayla

BabyDee..nej .. det ligger i stockholm tyvarr .... sorry kanske skulle ha fragat var du bode.. inte ta for givet att alla bor i stockholm...lol..

men du kan ju fa nummer till honom och ringa och fraga ... han kanske vet  nagon i gtb ...

Gutegirl... Var inne pa odenplan och gjorde forundersokningen for att se om det var ok att gora de pa honom da han var lite premo..

Pratade lite med tanten i luckan pa mottagningen ..och hon sa de att Jakob jobbat dar innan och att hon tyckte inte det fanns nagon battre lakare .. sjalvklart var lakarna dar bra men Jakob var ju den lakaren som gjort mast omskarelser i sverige ,..ett riktigt proffs...

sa vi gick till honom ..MYCKET NOJD..!! man fick hans mobilnr och vi

rinde honom pa kvallen och fragade saker som vi var osakra pa .. mycket tillmotesgaende..
    hans telefonnr man far efter ingrappet e oppen 24/7

• Mamma Kayla

Ewa... du far ursaka min nyfiken het .. men far man gora det pa barn som e sa gammla.. dvs 3 ar .. och vad var det som hande som du kande att du ska anmala dom .. ??

• Mamma Kayla

nu maste jag fraga.. har letat pa natet utan resultat .. nan som vet max aldern for omskarelse... kan man gora det 6 el 9 ars alder utan medisinska skal ( remis fran lakar  ) __ nan som vet ..`

• Mamma Kayla
  • Mamma Kayla

e det bara jag som kanner ... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH va skont att allt e OVER nu .. hihi.. nu e det bara ut och shoppa loss och bli av med all jul angest ..lol

• Mamma Kayla

Kom just hem fran .. ( nu far vi se om jag stavar det ratt ) Sachsska ... eller ja .. ehmmm.. Damian har varit svettig och hangig och spytt hela dagen .  eftersom Damian har hal i hjartat kandes det battre att aka in och titta till de.... som tur va var allt bra med hjartat men lil gubben har akt pa magsjukan...

• Mamma Kayla

hej hej .. snart e de nyar ... hihi .. vad e era loften ?? lol

• Mamma Kayla

Gott nytt ar !!

• Mamma Kayla

hej hej ... nu ar man inne pa forumet igen .. hoppas jul och nyar var till era forvantningar ..

• Mamma Kayla

systerduktig.. har hemma har jag min tid med damian sen tar mannen over nar pojkarna kommer hem fran skolan sa jag far lite dit med dom ocksa .. har borja med flaskmatning nu ocksa sa nu i fredags var jag ute pa middag med en vannina .. var ute i 5 hela timmar ... snacka om LYX... haha

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2