• babydee

Afrika i blodet?/del 2

en fråga till alla som kan om omskärelser:  min son e snart 7 mån e det för sent att göra det på han?? kommer han ha ont?? tänker på detta ofta vill ju göra det men e orolig att han kommer få ont!!! tack för tipset om sidan zizter Glad

• babydee

gutegirl: tack för svaret men har hört typ att det inte e farligt o det spelar ingen roll hur gamla dom är...men nu e jag mer nej än ja.

• babydee

mamma kayla: ok tack har du nåt nummer till han?? ligger det i gbg?

• babydee

oj det va lite långt bort...hehe får väl kolla upp det...tack för hjälpen Flört

• babydee

hehe det är ingen fara finns nog några bra här med...äntligen har lillkillen somnat Förvånad han har bestämt sig för att inte sova före kl 12 nu förtiden skönt med lite tid för en själv...Glad

• babydee

ojdå jobbigt men hade han vart 3 år hade jag aldrig gjort det men han e ju bara knappt 7 mån nu han fattar ju inte riktigt vad som pågår...o det är väl klart att jag kollar upp sjukhuset innan...därför har jag inte gjort det ännu...jobbigt att det inte gick bra för din 3:åring...får man fråga vad som hände vf du ska anmäla dom???

• babydee

oj då förstår jag dig...jag hade oxå anmält!!! stå på dig nu...jag tror tillomed jag hade tatt den ena o slått den andre med om dom kommit o skrikit på mig så där...shit alltså vad arg jag blev nu då...

• babydee

håller med er att det är sååå SKÖNT att julen e över...finns inget stressigare än den tiden...o dom smällarna borde dom verkligen förbjuda här har dom smällt sen i okt/nov Ledsen hatar det men kevin verkar inte reagera så det är rätt skönt

mamma till lilla kevin
  • babydee

min man pratar svenska,yuroba och engelska o jag vill verkligen lära mig deras språk för det är inte roligt när man sitter o inte förstår nånting...*men oftast förstår jag en hel del*men alla i hans familj kan engelska så så stor press har jag inte på mig hehe...men nån gång så ska jag prata yuroba...flytande gott nytt år all...

• babydee
    Era skrev 2006-12-30 11:28:51 följande:
    babydee: Skulle också vilja kunna prata yuroba. Trodde det stavades yoruba, där ser man kan inte ens stava till namnet på språket.Känns lite svårt dock, finns inte direkt några kurser eller ordböcker i sverige, inte vad jag vet ialla fall. Och sambon har fullt upp med att lära sig svenska så han känner inte direkt för att prata yuroba med mig heller.Någon annan som lärt sig vill lära sig prata yuroba?
    jag tror det stavas så...Fot i munnnen men det finns väl lite info om det på internet?? ska höra med killen om det...vi pratar ju om o åka till nigeria nu nästa år...då kan det vara kul o förstå lite iallafall...vill önska alla Ett Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!!
    kevin mamma älskar dig!!!
  • babydee
    michiagnes skrev 2006-12-30 21:43:53 följande:
    Agnes vaknade precis och hostade jättemycket, tog upp henne och det kom slem. Skulle somna om henne i famnen och då började hon kräka ordentligt. Två gånger!!!! Kändes som en störtflod, hela jag och halva soffan + hon själv indränkt i spyor. Mums.   Hon kräker alltid så här dagarna innan en ny tand bryter igenom, nu är det fjärde gången gillt hon gör så här. Är det vanligt att barnen blir dåliga innan tänderna kommer?
    dom kan bli jätte dåliga få feber tappa lite matlust, diarre`*som oftast blir grönt* jätte gnälliga!!! har själv min son som e i det stadiet nu. *men jag trodde han va jätte sjuk på vi tog han till läkaren o hon sa att det var en tand på G!!! så nu vet man det med Skrattande  
  • babydee

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KEVIN MED FAMILJ!!!

• babydee

nu sitter jag här och funderar på att raka kevins hår men vet inte om jag vill...ena halvan vill men inte andra hehe...vad tycker ni? *bara för skoj skull* helt förvirrad e jag nu Hemlis  
    hoppas ni alla har haft en bra nyårs kväll...

• babydee

hej hej fler som sitter vid datan idag...trevligt...välkommen in Skrattande

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2