Afrika i blodet?/del 2

maaxan: Vet att du inte ställde frågan till mig, men svarar ändå Till Casey använder jag minderm eller locobase och till Isabelle brukar jag ha barnolja och smörja in med.
Det är verkligen roligt att läsa det ni skrivit! Tråden har blivit riktigt trevlig!
Själv har jag inte märkt någon form av laktoskänslighet på Isabelle, inte Casey heller. Fast deras pappa säger att han reagerar på just mjölken här i Sverige, men när han bodde i Uganda som mindre drack han mycket mjölk konstigt tycker jag, men det är väl skillnad på mjölken här och där.
Annis123: Tack! Har faktiskt inte tänkt på det. Men min dotter var inte så mörk när hon föddes, men hon blev mörkare dag för dag tycker jag
Annis123: Ja, hon var inte spec. mörk på de bilder hon var 2 veckor, men hon hade lite brunare ben faktiskt Vilken bild menar du då?
Nej, hur mörk hon skulle bli visste jag inte, men hon blev mörkare, men inget som jag tänkt på
Men det är väl så när man är med dom hela tiden, annorlunda för någon som inte sett dom på ett tag. Nu ser jag ju det på bilder